eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzeboje z Inteligo ciąg dalszy.Przeboje z Inteligo ciąg dalszy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: SID <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przeboje z Inteligo ciąg dalszy.
    Date: Wed, 08 Dec 2004 07:40:09 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <cp67kc$rou$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: do82.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1102488012 28446 80.53.250.82 (8 Dec 2004 06:40:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Dec 2004 06:40:12 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: sid71
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.7.3 (Windows/20040803)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:328347
    [ ukryj nagłówki ]

    INTELIGO - czy to wogóle można nazwać bankiem... ?

    Od ponad tygodnia nie mogę korzystać z konta:
    "Transakcja nie może zostać zrealizowana.
    Spróbuj ponownie. Jeśli błąd powtórzy się, zadzwoń do konsultanta
    Inteligo pod numerem 0 800 121 121 lub (081) 535 67 89."

    Telefoniczny serwis jest również zablokowany.

    Co najlepsze najpierw nie chcieli wogóle przyjąć mojej reklamacji
    twierdząc, że u nich nie ma żadnego komunikatu o błedzie - sam proces
    logowania przebiega prawidłowo dopiero po zalogowaniu nie mogę korzystać
    z zakładek "mojedane" moje rachunki" "przelewy" "lokaty" "kredyty" -
    zakładki "inwestycje" i "ubezpieczenia" działają prawidłowo.

    Dopiero gdy zleciłem telefonicznie przelewy z wszystkich subkont i konta
    głównego na konto w innym banku okazało się, że panienka z 0 800
    otrzymała taki sam komunikat i dopiero wtedy przyjęli reklamację.

    Sytuacja jest super - jest to konto firmowe, a jedyna reakcja ze strony
    Inteligo to informacja, że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.

    Czy ktoś miał podobną sytuację ?
    Jakie kroki parawne podjąć w tej sytuacji ?

    ZUS, US, czekają na te pieniądze....

    SID

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1