    From: s...@i...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przelew do Plusa
    Date: Wed, 9 Oct 2002 13:11:55 +0000 (UTC)

    Mam zamiar w najblizszym czasie zaplacic Plusowi przelewem. Numer jest na
    fakturze, ale przypomnialo mi sie, ze przy przelewach do ktoregos operatora
    komorkowego pare cyfr nalezy opuscic, czy jakos tak.... Nie moge sie dokopach
    w archiwum grupy - dlatego pytam, choc wiem ze bylo. Dzieki za odpowiedz.