  • 1. Data: 2002-10-09 13:11:55
    Temat: Przelew do Plusa
    Od: s...@i...pl

    Mam zamiar w najblizszym czasie zaplacic Plusowi przelewem. Numer jest na
    fakturze, ale przypomnialo mi sie, ze przy przelewach do ktoregos operatora
    komorkowego pare cyfr nalezy opuscic, czy jakos tak.... Nie moge sie dokopach
    w archiwum grupy - dlatego pytam, choc wiem ze bylo. Dzieki za odpowiedz.

  • 2. Data: 2002-10-09 13:16:25
    Temat: Re: Przelew do Plusa
    Od: "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl>

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dokopach
    > w archiwum grupy - dlatego pytam, choc wiem ze bylo. Dzieki za odpowiedz.

    Obcinasz trzy ostatnie cyfry. Ostatnia czesc rachunku powinna byc twoim
    numerem klienta w Plusie.

    PP

  • 3. Data: 2002-10-09 13:55:54
    Od: s...@i...pl

    Dzieki, o to chodzilo.

  • 4. Data: 2002-10-09 17:46:33
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    jak wyślesz z tymi 3 cyframi na końcu to też dojdzie

    Grześ