  • 1. Data: 2006-09-27 09:52:02
    Temat: Przelew miedzynarodowy - ile dni idzie?
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Witam,

    15 września zostały przelane pieniądze na moje konto w Polsce.
    Prawdopodobnie z któregoś banku na Słowacji. Ile może iść taki przelew?

    --
    ___//] ____ Wozik http://wozik.com
    |o_ '---' _ | Black Label Society SDMF
    `(_)-------(_)'' Polish Brewtality Chapter
    ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 2. Data: 2006-09-27 12:26:39
    Temat: Re: Przelew miedzynarodowy - ile dni idzie?
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 27 Sep 2006 09:52:02 +0000 (UTC), w
    <X...@1...42.231.152>, Wozik <w...@s...pl>
    napisał(-a):

    > 15 września zostały przelane pieniądze na moje konto w Polsce.
    > Prawdopodobnie z któregoś banku na Słowacji. Ile może iść taki przelew?

    SWIFT-tem jeden dzień. Jeżeli poszły SWIFT-tem i nadal ich nie ma, to stawiam
    na to że a) wróciły, b) bank trzyma do wyjaśnienia z powodu literówki w
    imieniu/nazwisku etc.

  • 3. Data: 2006-09-27 13:12:12
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> wrote in

    > taki przelew?
    >
    > SWIFT-tem jeden dzień. Jeżeli poszły SWIFT-tem i nadal ich nie ma, to
    > stawiam na to że a) wróciły, b) bank trzyma do wyjaśnienia z powodu
    > literówki w imieniu/nazwisku etc.

    Nie wiem jak poszły.

    --
    ___//] ____ Wozik http://wozik.com
    |o_ '---' _ | Black Label Society SDMF
    `(_)-------(_)'' Polish Brewtality Chapter
    ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 4. Data: 2006-09-27 15:14:46
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Nie wiem jak poszły.

    na 99% nadawca nie nadal tej naleznosci, czym by nie szly, powinny dojsc dawno.
    Popros o bankowe potwierdzenie nadania tej kasy (kopie komunikatu SWIFT) faksem, i
    jak Ci sie dane zgadzaja, pokaz w swoim banku w Polsce.
    Najczestsza przyczyna nie doreczenie przelewu jest jego nie nadanie przez nadawce:)

    Wojtek

  • 5. Data: 2006-09-28 08:45:32
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > SWIFT-tem jeden dzień. Jeżeli poszły SWIFT-tem i nadal ich nie ma,
    > to stawiam na to że a) wróciły, b) bank trzyma do wyjaśnienia z
    > powodu literówki w imieniu/nazwisku etc.

    które banki wysyłają z Polski SWIFTEM?

    Z tego co mi wiadomo to od wydania dyspozycji przelewu zagranicznego mijają
    2 dni robocze i dopiero potem jest wysyłany. (Kurs waluty jest zawsze 2 dni
    pozniejszy)

    --
    W.

  • 6. Data: 2006-09-29 19:29:26
    Od: "wr" <n...@g...pl>

    Użytkownik "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie> napisał w
    wiadomości news:efg23b$jtg$1@pippin.nask.net.pl...
    > które banki wysyłają z Polski SWIFTEM?

    Wszystkie ?

    > Z tego co mi wiadomo to od wydania dyspozycji przelewu zagranicznego
    > mijają 2 dni robocze i dopiero potem jest wysyłany. (Kurs waluty jest
    > zawsze 2 dni pozniejszy)

    W ramach UE to dochodzi w tym samym dniu (o ile w godzinach się zmieścisz)
    Międzykontynentalne dobę, o ile nie ma banków pośredniczących

  • 7. Data: 2006-10-03 06:53:57
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    wr napisał(a):

> [...]
    >

    > W ramach UE to dochodzi w tym samym dniu (o ile w godzinach się zmieścisz)
    > Międzykontynentalne dobę, o ile nie ma banków pośredniczących

    Z przelewem jak z samolotem - w pewnym sensie lot przez Atlantyk może
    trwać i trzy miesiące - bo wtedy wystartuje "nasz samolot".

    O ile przelewy firmowe "chodzą" jeden dzień w ramach Unii - czyli
    niemalże jak eliksir - o tyle przelew "cywilny" - co można sobie
    obejrzeć chociażby składając zlecenie w superelektronicznym Multibanku
    może "iść" kilka dni, bo się musi ulukrować.

    Co do cen, bo to może być interesujące, to ostatnio jakby Millenium
    najtańsze było.

    Pzdr: Witek