    From: Catbert <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew miedzynarodowy - ile dni idzie?
    Date: Tue, 03 Oct 2006 08:53:57 +0200

    wr napisał(a):

    > Użytkownik "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie> napisał w
    > wiadomości news:efg23b$jtg$1@pippin.nask.net.pl...
    >
    > Wszystkie ?

    > W ramach UE to dochodzi w tym samym dniu (o ile w godzinach się zmieścisz)
    > Międzykontynentalne dobę, o ile nie ma banków pośredniczących

    Z przelewem jak z samolotem - w pewnym sensie lot przez Atlantyk może
    trwać i trzy miesiące - bo wtedy wystartuje "nasz samolot".

    O ile przelewy firmowe "chodzą" jeden dzień w ramach Unii - czyli
    niemalże jak eliksir - o tyle przelew "cywilny" - co można sobie
    obejrzeć chociażby składając zlecenie w superelektronicznym Multibanku
    może "iść" kilka dni, bo się musi ulukrować.

    Co do cen, bo to może być interesujące, to ostatnio jakby Millenium
    najtańsze było.

    Pzdr: Witek