  • 1. Data: 2008-09-26 15:15:10
    Temat: Przelew przychodzacy - komunikat SWIFT
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    Czy okreslona kwota w PLN w polu 32A (Val Dte/Curr/Interbnk Settld
    Amt) i pole 36 (Exchange Rate) z wartoscia 0,0000000 w komunikacie
    przychodzacym SWIFT oznacza,ze zleceniodawca zlecil przelew w
    okreslonej liczbie zlotowek?

  • 2. Data: 2008-09-26 19:46:15
    Temat: Re: Przelew przychodzacy - komunikat SWIFT
    Od: a...@o...pl

    Za bardzo nie rozumiem Twojego pytania. Pole 36 w swifcie jest używane baaardzo
    rzadko. Kwota w pola 32 to kwota którą otrzymał fizycznie bank/korespondent. O
    tym jaka kwota została zlecona pierwotnie mówi pole 33B

  • 3. Data: 2008-09-27 11:16:19
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 26 Wrz, 21:46, a...@o...pl wrote:
    > Za bardzo nie rozumiem Twojego pytania. Pole 36 w swifcie jest używane baaardzo
    > rzadko. Kwota w pola 32 to kwota którą otrzymał fizycznie bank/korespondent. O
    > tym jaka kwota została zlecona pierwotnie mówi pole 33B
    Moze troche zbyt skrotowo ujalem to pytanie. W kazdym razie chodzi mi
    o to po jakim kursie bank powinien przeliczyc kwote przelewu. Bo bank
    sie upiera ze dostal okreslony komunikat SWIFT z okreslona kwota w
    PLNach i kurs wychodzi 4,05 (GBP).Natomiast kurs banku w dniu waluty
    jest zupelnie inny.Ponad 4,2.Wiec zastanawia mnie to skad sie wzial
    taki niski kurs.

  • 4. Data: 2008-09-30 16:36:18
    Od: "zbyszek" <znowacki@na_serwerzepoczta.onet.pl>

    a w jakiej walucie jest przelew, a w jakiej rachunek ?
    jak przelew w gbp a rach PLN to kurs kupna

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...