  • 11. Data: 2008-10-05 12:17:57
    Temat: Re: Przelew z KK - Allekarta
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    > Jak już ktoś zauważył - poprzewracało się ludziom w dupach.
    > (zakładam, że głowami nie myślą)

    Księgowa jest od myślenia a i owszem niezła z niej dupa

    > Rok temu bank dał Ci 50 złotych razem z kartą, a w tym chce zabrać
    > Ci 58 złotych, czyli karta Cię kosztuje raptem 8 złotych na dwa lata,
    > z tym, że te 50 złotych mogło procentować przez ten rok, czyli dać Ci
    > ponad 2 złote zysku... Zostaje więc niecałe 6 złotych na dwa lata...
    >
    > I przez rok mogłeś sobie przelewać (choćby i do WBK) pieniądze za
    > 3 złote na 50 dni...

    Szacunek za wiedze (ja juz dawno zapomniałem o tych 50 zł) niejeden
    pracownik tego banku do pięt Ci nie sięga

    > I to złe warunki?

    Średnie, koszt pożyczki to około 12% do tego misięczna spłata, jako karta
    zapasowa jak najbardziej ale czy warto za to płacić??

    > IMO naprawdę w dupach się ludziom przewraca!!!

    to chyba dobrze, stagnacja przyjdzie na starość

    > Ja to bym chciał taką kartę kredytową, do której by dawali dwie panienki do MEGO
    łóżka.
    > Zdrowe, ładne, do rzeczy (mądre) bez nałogów (lub seskoholiczki) pracowite i
    miłe!!!

    Mówisz niczym pewna kaczka

    Raz poszła więc do fryzjera:
    "Poproszę o kilo sera!"
    Tuż obok była apteka:
    "Poproszę mleka pięć deka."....

    Od tego są inne "instytcje" o ile wiesz co mam na myśli

    > Kartą mBanku zapłaciłem za aparat fotograficzny (na który zbierałem pieniądze
    > kilka lat -- w sumie nieco ponad 4 tysiące złotych) więc bankowi się karta
    > opłaciła dość szybko. I oczywiście kartę tę spłaciłem kartą WBK (sam nie
    > mam karty WBK, ale mam dostęp do nie swojej) więc za aparat zapłaciłem
    > dopiero po 3 miesiącach. Wcześniej dostałem zwrot podatku. :)

    Cieszę się że spełniłeś swoje marzenie ale ja bym raczej użył karty
    Polbanku i zpłacił 5% za 12 rat ot taki ficzer.

    W sumie warunki użytkowania KK uległy pogorszeniu i z tego powodu orgazmu
    się nie spodziewam ;)

  • 12. Data: 2008-10-05 12:24:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" gc8kth$9ai$...@i...gazeta.pl

    > 5% bez dobrych wiatrów. A jakbyś porozkładał na wiele kont (na 400 tysięcy
    > kont) to może nawet więcej byś dostał, bo od jakiegoś czasu jest tam po 5.5%
    > dla dowolnej kwoty...

    Oooops... Zawsze byłem słaby w rachunkach...
    400 kont, nie 400 tysięcy...

    Na 400 bym rozłożył. :)
    Co prawda trzeba by było to wypłacać przez kilka dni, bo
    w jeden by się kasjerka nie uwinęła, ale chyba warto... :)

    Aby było jasne -- tylko z 9 można przelewać. :)

    Pamiętam, że z jednego konta można wyciągnąć 50 groszy
    i sobie pomyślałem, że jednak 400 tysięcy kont to
    trochę ;) za dużo...

    Rozłożenie na 400 kont dałoby miesięcznie 200 złotych
    odbelczenia, a dla mnie to bardzo dużo. :) Z samych
    odsetek (ponad 900 złotych miesięcznie) można nieźle żyć...

    Inna sprawa, że mając 200 tysięcy luźnych złotych warto już
    kupić mieszkanie, wynająć i mieć zysk podwójny -- ze wzrostu
    wartości nieruchomości i z czynszu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2008-10-05 15:36:35
    Temat: Re: [OT] Re: Przelew z KK - Allekarta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "www772" gc8qc3$cv9$...@n...onet.pl

    > Ale dlaczego mądre? Czyśbyś chciał z nimi negocjować w tym łóżku jakiś kredyt?

    Bo gdy głupią prosisz o to, aby przyniosła ci herbatę, ona mówi, że nic nie
    czuje, więc nie przyniesie. Z herbatą problem niewielki, ale gdy masz jakiś
    problem, który panienka może rozwiązac przysłowiowym kiwnięciem palca, lecz
    bez czucia nic nie uczyni, sytuacja staje się irytująca...

    Na przykład przygniata cię samochód opuszczany nieszczęśliwie podnośnikiem...
    Prosisz, aby panienka nacisnęła górny niebieski przycisk, a on na to, że głos
    wewnętrzny jej podpowiada inne rozwiązanie... Gdy już samochód zgniecie :) ci
    nogi, panienka ocknie się :) i zauważy, że chyba jednak miałeś rację...
    Tyle tylko, że nóg już miec nie będziesz...

    Niby łóżko to nie warsztat samochodowy (a ja nawet takiego warsztatu nie
    mam, nie miałem i nigdy miec nie będę) ale sytuacje podobne przytrafiały
    się mi wielokrotnie...

    Panienka nie musi byc nadzwyczajnie mądra -- nie musi miec współczynnika
    inteligencji 200 czy 250, ale powinna ufac zmysłom (i tobie), nie czuciom,
    przeczuciom, intuicji, instynktowi itd...

    -=-

    Kredyt? Można sypiac na kredyt? ;)
    Dziś ty [panienko] mnie posuwasz, jutro ja ciebie? ;)
    A jak wygląda sprawa odsetek i prowizji?
    Co wówczas, gdy nie będzie spłaty (seksem) w ustalonym terminie?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2008-10-05 15:50:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "quwert" n56o0lqxqr03$....@4...net

    > Średnie, koszt pożyczki to około 12% do tego misięczna spłata, jako karta
    > zapasowa jak najbardziej ale czy warto za to płacić??

    50 dni to nieco mniej niż 1/7 roku. :)
    Tak więc to nie 12%, ale nieco ponad 7%.

    > Cieszę się że spełniłeś swoje marzenie ale ja bym raczej użył karty
    > Polbanku i zpłacił 5% za 12 rat ot taki ficzer.

    Jakie marzenie? Moim marzeniem było przeżycie i opisanie tego, co mnie
    spotkało dzięki skurwysynom rzymskokatolickim, którzy dziękowali ;) mi
    za to, że im płaciłem dobrowolnie, gdy byłem bogatszy...

    Przeżyłem, ale straciłem duuuużo czasu...
    Straciłem pracę i tak zwane poważanie w tak zwanym narodzie...
    Na szczęście ta pinda (JPII) też traci... Popierał w ciemno mego
    prześladowcę -- Henia Samula. A Henio Samul (ksiądz) upatrzył sobie
    mnie na ofiarę i starnnie rozprowadzał swoich ,,wojowników''...

    JPII nie dożył ustalanego przez siebie święta.
    Umarł na 2 godziny i 23 minuty przed północą, rozpoczynającą to święto...
    Ja urodziłem się 23 lutego (02) więc jakby pasuje. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2008-10-06 12:05:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" gcanho$kv5$...@i...gazeta.pl

    > Kredyt? Można sypiac na kredyt? ;)
    > Dziś ty [panienko] mnie posuwasz, jutro ja ciebie? ;)
    > A jak wygląda sprawa odsetek i prowizji?
    > Co wówczas, gdy nie będzie spłaty (seksem) w ustalonym terminie?...

    Jakoś tak głupio piszę... Przepraszam...
    Co wówczas? Oczywiście uda się ze swym problemem
    do komornika lub innego faceta, który ją przeleci... ;)

    -=-

    Ale ja kiedyś napisałem o kredycie w łóżku.
    (na pl.rec.ascii-art?)

    Ludziom (ach ci ludzie -- to nie Elfy!!) poprzewracało się w dupach
    i uznali, że otwieram firmę (jak ją mam otworzyć, skoro ona nie jest
    zamknięta od lat kilkunastu i nawet cieszy się nieoficjalną sympatią
    niektórych urzędników białostockich a przychodów nijakich nie ma od
    lat) i zatrudniam ich/ludzi, ale nie wszystkich... Jeden z facetów
    uznał, że zatrudniam pewną dziewczynę, lecz nie zatrudniam jego
    samego, a że mam dobre serce, więc zatrudniam wszystkich wraz
    z osobami towarzyszącymi, toteż... Przespał się z nią, aby
    jej towarzyszyc... ;)

    Problem w tym, że facet tej dziewuchy nie chce a ja firmy nie otwieram,
    nie rozkręcam itp. itd., bo u mnie niewiele się zmieniło od wielu lat
    poza tym, że nie głoduję (choć obiadów w tym roku zjadłem co najwyżej
    kilkanaście) i nie piszę z podłogi, bo mam notebook a w kuchni mam
    trochę blatów...

    No, dobrze... Zmieniło się... Mam komodę... Sosnową... Cała z sosny,
    poza ,,plecami'' pilśniowymi i metalowymi wkrętami... Kosztowała
    prawie 320 złotych... :) 120 cm długości, 40 głębokości i coś koło
    70 wysokości, z czego 6 cm jest niepotrzebnie traconych...

    -=-

    Tak więc dziewucha zaciągnęła kredyt, którego nie spłaci, bo facet jej
    nie chce, a ja ani jej nie zatrudnię, ani jego razem z nią czy bez niej,
    ani nikogo, bo nie mam takich możliwości wbrew temu, co głoszą niektórym
    ludziom ich ,,wewnętrzne głosy''...

    -=-

    Wiele dziewcząt płaciło moimi pieniędzmi za seks nie mnie. :)
    Mnie mogłyby płacić seksem. :) No -- ale co kto woli...
    Najśmieszniejsze są te, które musiały płaci moimi pieniędzmi
    impotentem :) lub quasi-impotentom, których w końcu porzucały
    i tak... Ja impotentem (mimo wieku -- XXI) co najmniej nie
    jestem. :) Raczej nadpotentem. :)

    Często zastanawiam się nad tym, dlaczego Bóg z jednej strony
    kobiet mi nie daje, zaś z innej nie czyni niezdolnym do seksu...

    Ciągle też mam nadzieję na to, że pewnego dnia jakiś kataklizm (typu
    spalenie ścierwa pod Jeżewem z 30 września 2005 roku) zmiękczy serca
    rzymskokatolickich duchownych i otworzy mi drogę powrotu -- do pracy
    na uczelniach, dzięki czemu będę znów miał i pieniądze, i poważanie,
    i wreszcie kobiety, :) których mi skurwysyny (duchowni rzymskokatoliccy)
    żałują, zauważając, że trzeba nieść krzyż codzienności, ;) jaki nakłada
    na nas Chrystus... ;)

    A Chrystus tymczasem mówi do mnie -- rozmnażaj się!!

    A do innych białostoczan -- zbudowałem w tym mieście masę uczelni i różnych
    szkół!!! Wszędzie potrzebni są informatycy, a Eneuel (znany chyba wszystkim
    tym szkołom) należał zdecydowanie do najlepszych pracowników białostockiego
    uniwersytetu... W tym mieście jest chyba ponad 30 tysięcy studentów, czyli
    co dziesiąty człowiek tutaj to student... Obok nich są uczniowie różnych
    szkół, kursanci itd...

    -=-

    To tak w kwestii kredytu łóżkowego. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2008-10-07 18:08:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" gcdsd0$pj9$...@i...gazeta.pl...

    > No, dobrze... Zmieniło się... Mam komodę... Sosnową... Cała z sosny,
    > poza ,,plecami'' pilśniowymi i metalowymi wkrętami...

    Poza metalowymi prowadnicami szuflad i takimiż zawiasami
    oraz plastykowymi kółkami w prowadnicach szuflad -- też.

    Tak zaowocowało miłosierdzie nad skurwysynami rzymskokatolickimi,
    którzy w trosce o pochwy swoich kobiet i o swoje finanse izolowali
    mnie od życia. :) Innymi słowy -- płacie i Wy skurwysynom, a też
    będziecie żyli jak zwierzęta. :)