  • 1. Data: 2007-09-27 12:21:16
    Temat: Przelew z konta angielskiego na polskie (w polsce)
    Od: "Dejf" <m...@w...pl>

    Witam serdecznie!

    Zależy mi na zrobieniu przelewu z angielskiego konta LLoyds Tsb na polskie w
    PKO, PKO Inteligo.
    Sprawa wygląda tak, że jestem już w Polsce i chcę teraz zrobić ten przelew,
    dlatego proszę Was o pomoc, jak wogóle i jak najkożystniej to zrobić.

    Znalazłem dużo informacji na temat moneybookers.com.
    Czy za pośrednictwem tej firmy dokonam takiej tranzakcji, a mianowicie
    LLoyds-->PKO, a jeśli tak jak to zrobić?...

    Z góry dziękuje za waszą pomoc i dobre rady
    Dejf

  • 2. Data: 2007-09-27 14:28:15
    Od: "maciej" <m...@p...onet.pl>

    > Z góry dziękuje za waszą pomoc i dobre rady
    > --
    wysil sie i poszukaj w archiwum bylo juz wielkorotnie.............
    m.

  • 3. Data: 2007-09-28 15:47:24
    Od: "Dejf" <m...@w...pl>

    W dalszym ciągu nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie, jeśli ktoś wie to
    bardzo bym prosił o pomoc.
    Niektórzy na pewno o wiele lepiej orientują się w tej kwestii niż ja dlatego
    będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie i pomoc...

    Dejf

  • 4. Data: 2007-09-29 09:46:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Dejf" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > dlatego
    > będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie i pomoc...

    Slabo szukales
    http://www.online.citibank.pl/zagranica/

    MK

  • 5. Data: 2007-09-29 15:43:13
    Od: "1Spag" <1...@N...gazeta.pl>

    Dejf <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > LLoyds-->PKO, a jeśli tak jak to zrobić?...
    >
    > Z góry dziękuje za waszą pomoc i dobre rady

    zaloz konto na moneybookers (dalej MB)

    MB ma konto w Lloyds TSB wiec przelew powinienes miec od razu ja zwykle uzywam
    maestro z Natwestu aby doladowac koszt 0.00GBP i jest od razu na koncie MB
    nastepnie dajesz wyplata z MB i wskazujesz rachunek w PKO BP nie wiem jaka
    kwote chcesz przelac bo sa pewne limity autoryzacji wiec moze to troche
    potrwac, ewentualnei sproboj PayPal (ja stamtad tylko place ) ale mozliwosc
    transferu chyba tez jest lub moze zadzwon pod numer jakiejs firmy
    posredniczacej w transakcjach LLC lub LCC (nie pamietam dokaldnie) alebo
    1stconact poszukaj jakiegos wydania w pdf na cooltura.co.uk zwykle tam sa
    reklamy takich firm