  • 11. Data: 2008-10-11 20:56:58
    Temat: Re: Przelewy FRANCJA -> POLSKA
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2008-10-11, Gosia <G...@x...pl> wrote:

    > Jak napisal juz Marek pewnie nic nie zaplaca jezeli przelewy lokalne maja
    > darmowe.Musza tylko znac IBAN oraz BIC (SWIFT).
    > Wplaca w Euro dostaniesz w zlotych po aktualnym kursie.

    Aktualnym kursie skupu Euro w BRE Banku, chciałaś napisać? A może lepiej
    im podać nr Emaxa prowadzonego w Euro, wtedy powinno to iść bez
    przewalutowywania, a Euro można wydać np kartą do rachunku (wątpię aby w
    PL były bankomat wypłacające Euro) choćby robiąc jakieś zakupu w EU.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej