  • Data: 2003-02-27 09:16:03
    Temat: Przelewy telefoniczne w Volkswagenie
    Od: "miecznik" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam na Plus Koncie kwote xxxx w zlotych i yy w groszach. W opcji przelew (obsluga
    telefoniczna) wstukuje ilosc zlotych cala kwote xxxx w zlotych, a w groszach cala
    kwote yy. Wyskakuje komunikat: "Podana kwota nie jest poprawna". Ale gdy wstukuje
    tylko w pelnych zlotych i podaje zero przy groszach, to automat mi przyjmuje. Czy
    tylko mi pojawia sie problem z przelaniem "koncowki" w groszach?