  • 1. Data: 2006-10-27 20:48:15
    Temat: Przelewy z KK Citi.
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Witajcie!

    Mam takie pytanie: Ponieważ wynajmuję mieszkanie od prywatnej osoby to
    oficjalnie nie mogę jej dodać do odbiorców przelewu z mojej karty, czy
    można jakoś to obejść np. wpisując zamiast imienia i nazwiska jakąś
    spółdzielnie? Czy Citi sprawdza odbiorców przelewów?

    pozdr

  • 2. Data: 2006-10-30 09:01:57
    Temat: Re: Przelewy z KK Citi.
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > można jakoś to obejść np. wpisując zamiast imienia i nazwiska jakąś
    > spółdzielnie? Czy Citi sprawdza odbiorców przelewów?

    nie sprawdza tylko bank odbiorca platnosci moze ja zwrocic w zwiazku z
    tym, ze nazwa wlasciciela konta nie bedzie sie zgadzala z tym jaki
    wpiszesz w przelewie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-11-01 13:01:02
    Od: "gregoryj" <G...@g...com>

    Stefan napisał(a):
> [...]
    > można jakoś to obejść np. wpisując zamiast imienia i nazwiska jakąś
    > spółdzielnie? Czy Citi sprawdza odbiorców przelewów?

    co ktorys przelew jest sprawdzany. mi na 3 proby jeden zwrocili

  • 4. Data: 2006-11-01 13:32:09
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia 1 Nov 2006 05:01:02 -0800, gregoryj napisał(a):

    > co ktorys przelew jest sprawdzany. mi na 3 proby jeden zwrocili

    W takim razie nie będę ryzykował.. Swoją drogą szkoda, że nie mogę płacić
    za wynajem mieszkania tą drogą mimo że wszystko jest legalnie załatwione,
    umowy i wszystkie papiery mam... No ale nie będę panikował :)

    dzięki za odpowiedzi.