  • 1. Data: 2007-02-11 16:49:09
    Temat: Przelewy zagraniczne Mbank
    Od: moire <d...@n...pl>

    Czy ktoś z Grupowiczów korzysta?
    Dziwi mnie to że w formularzu nie ma miejsca na wpisanie numeru Swift
    banku odbiorcy.
    Czy przelewy dochodzą normalnie? jakie są koszta?

  • 2. Data: 2007-02-12 11:25:41
    Temat: Re: Przelewy zagraniczne Mbank
    Od: moire <d...@n...pl>

    moze jednak ktos cos wie :-)

  • 3. Data: 2007-02-12 12:17:21
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    moire napisał(a):
    > Czy ktoś z Grupowiczów korzysta?
    > Dziwi mnie to że w formularzu nie ma miejsca na wpisanie numeru Swift
    > banku odbiorcy.
    zapytaj mlinke dlaczego nie ma takiej rubryki

    > Czy przelewy dochodzą normalnie?
    a dlaczego mialyby nie dochodzic?

    jakie są koszta?
    tego nawet bank Ci nie powie, jest to uzaleznione od wielu czynnikow
    m.in. tego kto poktywa koszty przelewu (Ty czy beneficjent, czy w
    czesciach) i ewentualnie bankow korespondentow
    poza tym zapraszam do TOiP mBanku