eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzerwane łańcuchy dostawPrzerwane łańcuchy dostaw
  • X-Received: by 2002:a25:3006:: with SMTP id w6mr4932795ybw.691.1642757825211; Fri, 21
    Jan 2022 01:37:05 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a25:3006:: with SMTP id w6mr4932795ybw.691.1642757825211; Fri, 21
    Jan 2022 01:37:05 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gigane
    ws.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.go
    oglegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 21 Jan 2022 01:37:05 -0800 (PST)
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=212.244.192.225;
    posting-account=RHa75wkAAAB3mRan7EYD7WVXu6-uXJ4r
    NNTP-Posting-Host: 212.244.192.225
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Przerwane łańcuchy dostaw
    From: Mac Ka <m...@i...pl>
    Injection-Date: Fri, 21 Jan 2022 09:37:05 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 24
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:660928
    [ ukryj nagłówki ]

    Cześć,
    chyba już każdy słyszał o problemach z dostępem do półprzewodników, a co za tym idzie
    z produkcją samochodów. Mam wrażenie, że problem pojawia się też w bankowości.
    Rewolucja technologiczna w bankowości z początku XXI w przyzwyczaiła mnie do
    wszystkiego w trybie instant. Przelew, decyzja kredytowa, lokata, wymiana walut,
    karta itd. Zwykle na przełomie roku robię sobie porządki w usługach finansowych, co
    powoduje m.in. pozbywanie się produktów już niepotrzebnych lub zamianę na lepsze w
    mojej opinii. W tym roku też tak postąpiłem, ponieważ po prawie 2 latach
    ograniczeniach w możliwości przemieszczania się do dowolnego miejsca na świecie
    chciałbym odbić sobie to w tym roku, zdecydowałem o upgradzie jednej z kart z
    ubezpieczeniem podróżnym na kartę z jeszcze większym ubezpieczeniem podróżnym i
    dostępem do saloników na lotniskach.
    Wniosek i zmianę karty przeprocesowany w ciągu minut (jak lubię), karta wirtualna
    wydana po 3 dniach, ale plastiku, a w zasadzie blaszki nie widać, a mamy już 3
    tydzień. Inna karta, zamówiona w mBanku w niedzielę była w skrzynce już we wtorek,
    więc nie wygląda to na problem pandemiczny na PP.
    Jak długo, maksymalnie, czekaliście na dostawę karty?

    Pozdrawiam
    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1