  • Data: 2008-05-05 19:38:34
    Temat: Przewalka z karta na caly jeden miesiac
    Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    No i zostałem przewalony na jeden miesiąc.

    Od postu o dacie i godzinie jak poniżej odczekałem jeszcze trochę, żeby juz na całym
    swiecie był maj i kupiłem te
    książki.

    A przed chwilą (05. maja) włażę na stronę, przecieram oczy ze zdumienia i widzę
    obciążenie karty:

    Data transakcji: 30 KWIETNIA
    Data księgowania: 30. KWIETNIA

    Co ciekawe, na fakturze jest jak byk: Order Placed: May 1, 2008

    :-o

    Innymi słowy ściagnięto ze mnie pieniążki o miesiąc wczesniej, niż perfidnie
    planowałem.
    Ale JAK??
    Wg czasu Honolulu czy Wanuatu ??
    JaC