  • Data: 2003-12-15 23:47:28
    Temat: Przewalutowanie
    Od: "Kam" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W tabeli opłat i prowizji mbanku pojawiła się nowa opłata za przewalutowanie
    transakcji dokonanej kartą płatniczą w innej walucie niż waluta rozliczeniowa.

    Czyli np. dokonując transakcji w Niemczech kartą do ekonta oprócz strat na
    przewalutowaniu EUR->USD->PLN zapłaci dodatkowo 2% prowizji.

    Dzwoniłem na mLinię i wytłumaczono, że ta opłata istniała od zawsze, ale była
    ukryta. Nie chcę mi się w to wierzyć. Napiszcie jak to jest z tym
    przewlutowaniem naprawdę (jeśli rzeczywiście jest to dodatkowa opłata, to
    przestanę korzystać z ich kart na wypadach wakacyjnych.

    Podobno takie opłaty pojawiły się w innych bankach. Jakich? Słyszałem o BZWBK.

    Kam