  • 61. Data: 2010-03-03 07:09:17
    Temat: Re: Przy sobocie po robocie: wspomnienia zielonego mundurka
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Po 1989 roku Polacy wbrew pozorom cały czas wybierają okrągły stół - łacznie
    z Kaczyńskimi - miało być pardon - literówka.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 62. Data: 2010-03-03 07:58:48
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Nie użyłem ani razu słowa "odstrzelić". Sprytnie manipulujesz i wciskasz w
    > moje usta słowa któych nie powiedziałem.
    > Powtarzam jeszcze raz - życzę Polsce aby pookrągłostołowa mafia wreszcie
    > została odstawiona od koryta gdyż w mokjej opini prowadzi ona mój kraj na
    > manowce.

    Nic nie manipuluję nawet sprytnie. Nie twierdziłem, że coś takiego mówiłeś
    ani nawet sugerowałeś. To były moje rady jak mógłbyś swój problem rozwiązać.
    Swoim listem chciałem Ci delikatnie zwrócić uwagę, że jest jak jest bo
    większość to agenci, kurwy i złodzieje (jak sugerujesz) i dobrze czują się
    we własnym towarzystwie. A większość jak to większość jest silniejsza od
    mniejszości z definicji i ustawia świat pod siebie, jak każdy silniejszy.
    Sugerowałem Ci, że wylewanie żali na tą sytuacje na tej liście nie poprawia
    Twojej pozycji. Radzę Ci ponownie jakieś realne działania. Poza fizyczną
    eliminacją dobry byłby obóz odosobnienia dla tej zdeprawowanej 80% części
    Polaków. Niechby pracowali na tych 20% Prawdziwych Polaków może choć w
    części odpokutowaliby winy i to jakoś uchroniło by ich od piekła. Tym samym
    Twój dobrobyt by się znacznie poprawił. Jeszcze raz powtórzę to nie są Twoje
    pomysły. Ale ponieważ zdajesz się być bezradny to podpowiadam Ci dobre
    sprawdzone rozwiązania.

  • 63. Data: 2010-03-03 09:00:10
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > mniejszości z definicji i ustawia świat pod siebie, jak każdy silniejszy.
    > Sugerowałem Ci, że wylewanie żali na tą sytuacje na tej liście nie

    Poprawia poprawia..... .
    http://stooq.pl/q/?s=ago&c=10y&t=c&a=lg&b=0

    Akcje Michnikowskiej Agory 10 lat temu kosztowały blisko 200 zł .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 64. Data: 2010-03-03 09:58:36
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Poprawia poprawia..... .
    > http://stooq.pl/q/?s=ago&c=10y&t=c&a=lg&b=0
    >
    > Akcje Michnikowskiej Agory 10 lat temu kosztowały blisko 200 zł .....

    Aaaa rozumiem. Im niżej wyceniane są na giełdzie firmy niesłuszne
    politycznie tym dobrobyt bardziej rośnie. Podpowiedz mi jeszcze ze wzrostów
    których wycen mam się cieszyć. Napomknę nieśmiało, ze z Twojego postu
    wynika, że kurs Agory spadł na skutek Twojego pisania na tę listę. Które
    jeszcze wyceny ulegały/ulegają/będą ulegały sile Twoich cytatów i myśli
    publikowanych na tej liście?

  • 65. Data: 2010-03-03 10:00:43
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > wynika, że kurs Agory spadł na skutek Twojego pisania na tę listę. Które
    > jeszcze wyceny ulegały/ulegają/będą ulegały sile Twoich cytatów i myśli

    Znowu manipulujesz mocno uogólniając....

    EOT.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 66. Data: 2010-03-03 19:28:24
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 1 Mar, 03:18, fatso <f...@n...com> wrote:

    > Patriota bom ja nie z soli ani z roli ale z tego co mnie boli.
    > tu zobaczyc prosze, na Google Earth: Kustovnitsa & Mikhalki, Slavnieft
    > Mozyr Refinery
    > Lukaszka na moich morgach prawem kaduka sie pobudowal, potezna
    > rafinerias ropy naftowej
    > jak w Plocku, podbiera rope z rurociagu Przyjazn kacapom i ja tam
    > przerabia. Najgorzej, ze mnie
    > nic nie placi. Swinlja!
    >
    > fatso- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    fatso

    Gomule należy podziękować za wypierdolenie z Ojczyzny po 68 pomiotu
    lewackiego w twojej osobie

    jednego chwasta mniej !

  • 67. Data: 2010-03-03 23:24:58
    Od: fatso <f...@n...com>

    Charlie delta wrote:
    > - Pokaż cytowany tekst -
    >
    > fatso
    >
    > Gomule należy podziękować za wypierdolenie z Ojczyzny po 68 pomiotu
    > lewackiego w twojej osobie
    >
    > jednego chwasta mniej !

    ale ja dobrze sobie zyje od 1975 a ty scierwo polskie przymierasz glodem
    w tym swoim straganie
    warzywnym i byle tak dalej job twoju mat' pierczatka

  • 68. Data: 2010-03-04 07:42:18
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > ale ja dobrze sobie zyje od 1975 a ty scierwo polskie przymierasz glodem w
    > tym swoim straganie
    > warzywnym i byle tak dalej job twoju mat' pierczatka

    Fatso lewakiem ?.
    Toć to "spekulant" - "kułak", wspierający konserwatywnego-liberała
    Michalkiewicza datkami.

    Skąd ci przyszło do głowy drogi Charlie nazwać Fatso - lewakiem ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 69. Data: 2010-03-04 10:41:39
    Temat: Zaden lewak ale Jego Krolewska Mosc od dzisiaj!
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    > Fatso lewakiem ?.
    > Toć to "spekulant" - "kułak", wspierający konserwatywnego-liberała
    > Michalkiewicza datkami.
    >
    > Skąd ci przyszło do głowy drogi Charlie nazwać Fatso - lewakiem ?.

    http://forum.gazeta.pl/forum/w,54,108193123,10819312
    3,Idy_marcowe_nadchodza_musze_sie_strzec.html

    musze od jutra pomyslec jak was tu wszystkich opodatkowac chuje

    fatso