  • 1. Data: 2009-06-06 13:23:17
    Temat: Przyszlosc zlotowki
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Czolem,

    Tak sobie dzisiaj umyslilem, ze stopy procentowe w EUR i CHF nie maja z
    czego spadac, a z ich wzrostem moze wzrosnac popyt na instrumenty dluzne
    w tych walutach - ergo popyt na te waluty, pociagajacy wzrost ich
    wartosci. Czy dobrze sobie kombinuje, ze zlotowka wobec tego moze sie
    jeszcze istotnie oslabic?

    Pozdrawiam
    Wieslaw

  • 2. Data: 2009-06-06 14:33:50
    Temat: Re: Przyszlosc zlotowki
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Patrząc na kontrakty FUSD notowane na GPW, to sytuacja złotówki nie wygląda
    najlepiej.

    Tutaj widok na interwał tygodniowy (wykres kontynuacyjny)
    http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/m09/fusdws
    050609tyg.png

    Jeśli cała opadająca konsolidacja od maksa z początku roku jest formacją
    kontynuacji, to możemy się spodziewać wystrzału nawet powyżej 4 pln.
    Dynamika ruchu poprzedzającego jest wysoka, więc podobnie mogłaby wyglądać
    kontynuacja.

    Tutaj interwał dzienny:
    http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/m09/fusdws
    050609.png

    DJ

  • 3. Data: 2009-06-06 15:03:26
    Od: " onwro" <o...@g...pl>

    w mojej opinii jednak bedzie wyjscie dolem i spadek ponizej 3 zl a dopiero
    potem rajdy powyzej 4 a moze i 5 zl.

    http://g.imagehost.org/0425/usd.jpg

    to wykres us dollar index, obecnie trwa korekta wynikajaca z malego trojkata
    (jeszcze 10% spadku sie nalezy - to bedzie to wyjscie dolem z usdpln)
    nastepnie rajd na 105-110 (a to bedzie 4-5 zl a moze i Dieterowskie 6)

    zakladam tu dolarowa powtorke z rozrywki, usd index:

    http://g.imagehost.org/0062/usd1.jpg

    o wszystkim pisze na http://spekulant.blox.pl

  • 4. Data: 2009-06-06 15:31:25
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    > zakladam tu dolarowa powtorke z rozrywki, usd index:
    >
    > http://g.imagehost.org/0062/usd1.jpg

    A co to za wykres? dolary względem czego? Złotówki?

  • 5. Data: 2009-06-06 15:53:23
    Od: " on" <o...@g...pl>

    US dollar index = dolar kontra koszyk wszystkich wazniejszych walut

  • 6. Data: 2009-06-06 18:34:58
    Od: "Bob" <b...@p...onet.pl>

    przerabane
    ja bym dodal jeszcze usd/eur w gore jesli szanowni koledzy pozwola na dygresje:)
    pozdr.Bob

  • 7. Data: 2009-06-06 18:56:48
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Bob" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > przerabane
    > ja bym dodal jeszcze usd/eur w gore jesli szanowni koledzy pozwola na
    > dygresje:)
    > pozdr.Bob

    Fantazjujmy dalej.

    CHF ostro w górę wymusi kolejną falę dreszczy na kredytobiorcach, co z kolei
    podniesie ilość złych kredytów, znacznie obniży ceny nieruchomości,
    nadweręży kondycję banków, wyzwoli brak zaufania i kolejną falę bessy.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 8. Data: 2009-06-06 20:37:46
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    euro tez nie wyglada ciekawie. Jesli nie wrocimy do trendu spadkowego w
    najblizszych dniach...
    Z kolei zejscie ponizej 4,40 by mnie uspokoiło.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 9. Data: 2009-06-06 21:09:22
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    on wrote:

    > US dollar index = dolar kontra koszyk wszystkich wazniejszych walut

    jest takie cos na stoq lub gdzies na polskich stronach?

  • 10. Data: 2009-06-06 21:11:03
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    Jan Werbiński wrote:

> [...]
    nieruchomości,
    > nadweręży kondycję banków, wyzwoli brak zaufania i kolejną falę

    Pocieszę jak niedzwiedź niedzwiedzia. Będzie odwrotnie. To spadająca
    giełda zachwieje złotówką. Ale niezbyt mocno. CHF będzie lekko powyżej
    3.0