  • 51. Data: 2009-01-25 10:57:05
    Temat: Re: Pytanie do Anatola - Rospuda.
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Ostatnie takie peany na cześć "bratnich narodów" ze wschodu głosił Endriu
    > Lepper :)

    Z sympatią będę się odnosił do tych narodów które wprowadzają wolny rynek,
    wbrew propagandzie (czerwonej,czarnej, czy brunatnej)
    sączonej z massmediów.

    Idee wolnego rynku są ponadnarodowe ....

    Dr.Endriu

  • 52. Data: 2009-01-25 11:00:14
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > No to skoro reprezentujesz grupę z tak wielkim poparciem, to dlaczego
    > panicznie boisz wraz ze swoim środowiskiem referendum w sprawie traktatu
    > lizbońskiego?.

    Ja osobiście nie mam nic przeciwko pod warunkiem że zostanie obniżony wymóg
    frekwencji z 50% do np. 10% - aktualnie sondażowe proporcje w poparciu
    traktatu wynoszą 55 : 8, a jedynym problemem jest frekwencja.

    Z drugiej czy przy każdej zmianie prawa UE albo Konstytucji będziemy robić
    referendum ? Chyba po to wybieramy władze wykonawcze i ustawodawcze żeby
    tego dokonywały w naszym imieniu.

    Anatol

  • 53. Data: 2009-01-25 11:00:51
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Zresztą np. gdyby nie konsekwentne zmuszanie producentów samochodów do
    > ograniczenia emisji spalin dalej by jeździły po naszych drogach
    > jelczopodobne generatory dymu.

    Mówisz tak jak by nie można wprowadzić katalizatorów bez Unii
    Europejskiej.....

    Dr.Endriu

  • 54. Data: 2009-01-25 11:07:30
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    > No to czemu już TEN rząd nie prowadzi tej drogi inną trasą ?. Dlaczego ?.

    Właśnie trwa przygotowywanie ekspertyzy analizującej możliwe warianty
    obwodnicy, która pozwoli na wydanie decyzji środowiskowej zgodnie z prawem.

    http://www.gddkia.gov.pl/article/informacje/aktualno
    sci/article.php/id_item_tree/aaaa9d2331df29f7c953244
    6f010dbf1/id_art/a5203ca474357e390ab904dded91e772

    Anatol

  • 55. Data: 2009-01-25 11:11:45
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    sci/article.php/id_item_tree/aaaa9d2331df29f7c953244
    6f010dbf1/id_art/a5203ca474357e390ab904dded91e772

    Jeżeli obwodnica będize to problem zniknie. I oby tak się stało.

    Dr.Endriu

  • 56. Data: 2009-01-25 14:54:49
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    | Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    | Pisałem o Rospudzie nie o tym co Twój guru myśli o CO2 - zresztą jestem
    | zwolennikiem ograniczenia zatruwania środowiska a jedyną metodą na wdrożenie
    | tego są kary finansowe.

    Fakt, ale to, co junia wymyslila ostatnio z ta emisja CO2 to istny cyrk, czyli
    dmuchanie nowego balonika dla wlasnej kasy .. zgodzisz sie ?
    No i niestety, Tuskolandia pokornie sie zgodzila na durne warunki a powinno
    tutaj byc mimo wszystko weto, bowiem te negocjacje to "pic na wode fotomontaz";
    a nowy balonik tym razem pod zyski Francyji tym razem ..

    | Zresztą np. gdyby nie konsekwentne zmuszanie producentów samochodów do
    | ograniczenia emisji spalin dalej by jeździły po naszych drogach
    | jelczopodobne generatory dymu.
    | marfi

    To akurat prawda i zaczęto to dbać właśnie na Zachodzie, bo u nas, nie wiem czy
    wiesz, ale w ostatnich latach produkcji Fiata nadal produkowało sie na Zachód
    fiaty z katalizatorami, a na rynek polski - bez katalizatorów .. ot jak to
    polskie władze dbają o Polskę ..
    a były to już lata 90-te ...
    Coraz częściej zadaje sobie pytanie - kto tak naprawdę nami rządzi? i jakie sa
    ICH korzenie ..
    Czasem odnoszę wrażenie, ze jedynym prawdziwym patriotą polskim na najwyższym
    stanowisku był Władysław Gomułka ... on już wtedy wiedział, że z Rosją nie ma
    żartów [ale jemu nikt w tej Rosji w żadnym gułagu kręgosłupa nie łamał*, stad
    trzeźwość sądów] i dbał o to, by były różne źródła dostarczania surowców i
    energii z tamtego kierunku.
    Natomiast już po pobycie w polskim więzieniu stał się wystraszonym człowieczkiem
    i choć.c witano go jak zbawcę w 1956 roku, to jednak każda kolejna decyzja
    wskazywała na odchodzenie od rozpoczętej demokratyzacji kraju ...

    :) Barbara

    * Marek Edelman wyraził naście lat temu pogląd, że ludzie, którzy przeszli przez
    obozy koncentracyjne a także rosyjskie gułagi, mają przetrącone kręgosłupy a ich
    decyzje będą pochodną tego stanu rzeczy ..

  • 57. Data: 2009-01-25 14:57:17
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    | Droga Basiu, widze że krąg ślepców jest nieco większy.
    |
    | Powtarzam ci jeszcze raz:
    |
    | GDY SĄD BRUKSELSKI STANOWI O PRAWIE NA TERENIE POLSKI to własnie oznacza
    | UTRATĘ SUWERENNOŚCI.
    |
    | ZROZUM TO TĘPA KOBIETO. BO OBUDZISZ SIĘ Z RĘKĄ W NOCNIKU.
    | --
    | Pozdrawiam
    | Dr.Endriu

    Przesadziłeś, smarkaczu .. nie zasługujesz na to by rozmawiać z Tobą poważnie i
    na określonym poziomie kultury.
    A co do tępoty i bielma na oczach to .. :(

    Barbara

  • 58. Data: 2009-01-25 14:59:27
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

> [...]
    |
    | No to czemu już TEN rząd nie prowadzi tej drogi inną trasą ?. Dlaczego ?.

    bo jeszcze się nie podzielili kasą za wykup odpowiednich gruntów na tę nową
    trasę ..
    B.

  • 59. Data: 2009-01-25 15:06:44
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

> [...]
    | wbrew propagandzie (czerwonej,czarnej, czy brunatnej)
    | sączonej z massmediów.
    |
    | Idee wolnego rynku są ponadnarodowe ....

    tia.. i dlatego można było robić w bankach to, co sie robiło .. a teraz pompuje
    sie biliony w Euro i $ na ratowanie systemu bankowego, a Ci od "wolnego rynku"
    maja kasę i śmieją sie w kułak ..
    Bardzo dziękuję za taki wolny rynek ...
    B.

  • 60. Data: 2009-01-25 15:10:00
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Przesadziłeś, smarkaczu .. nie zasługujesz na to by rozmawiać z Tobą
    > poważnie i
    > na określonym poziomie kultury.
    > A co do tępoty i bielma na oczach to .. :(

    Trudno. Na usprawiedliwienie niech mi pozostanie fakt iż to zdanie

    Też nie nosiło znamion "poważnej rozmowy na określonym poziomie kultury".

    Niemniej fakt iż zostałaś obrażona, później przeproszona, (które to
    przeprosiny jak widać odrzuciłaś) podkreśląją tylko wagę argumentów, które
    miałem na uwadze.

    Dr.Endriu