  • 61. Data: 2009-01-25 15:14:57
    Temat: Re: Pytanie do Anatola - Rospuda.
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > tia.. i dlatego można było robić w bankach to, co sie robiło .. a teraz
    > pompuje
    > sie biliony w Euro i $ na ratowanie systemu bankowego, a Ci od "wolnego
    > rynku"
    > maja kasę i śmieją sie w kułak ..
    > Bardzo dziękuję za taki wolny rynek ...

    Współczesna Ameryka nie ma nic wspólnego z wolnym rynkiem, Basiu droga
    prezydentura Regana w ameryce dawno się skończyła ...

    Dr.Endriu

  • 62. Data: 2009-01-25 15:33:41
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    ...>
    > Fakt, ale to, co junia wymyslila ostatnio z ta emisja CO2 to istny cyrk,
    > czyli
    > dmuchanie nowego balonika dla wlasnej kasy .. zgodzisz sie ?

    Nie znam szczegółów ani tym bardziej prawdziwych motywów więc nie mogę się
    z Tobą zgodzić czy nie zgodzić - zawsze gdy urzędnicy komuś sięgają do
    kieszeni rodzi to w niektórych kręgach histerię tak lubianą przez media.

    > No i niestety, Tuskolandia pokornie sie zgodzila na durne warunki a
    > powinno
    > tutaj byc mimo wszystko weto, bowiem te negocjacje to "pic na wode
    > fotomontaz";
    > a nowy balonik tym razem pod zyski Francyji tym razem ..

    Jeżeli zyski Francji to nie ma to chyba związku z dziadkiem Tuska :)
    Co do samego Tuska to swoje zrobiłem nie oddając w ostatnich wyborach głosu
    na PO - więcej nie mogłem zrobić.

    --
    marfi

  • 63. Data: 2009-01-25 16:27:09
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> wrote in message
    > Niemniej fakt iż zostałaś obrażona, później przeproszona, (które to
    > przeprosiny jak widać odrzuciłaś) podkreśląją tylko wagę argumentów, które
    > miałem na uwadze.

    Nie da sie z toba dyskutowac ze wzgledu na twoj poziom. Tobie sie wydaje ze
    kazdego pokonujesz na argumenty, a tymczasem ludzie milkna bo nie chca
    rozmawiac na takim poziomie.

  • 64. Data: 2009-01-25 16:34:25
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Nie da sie z toba dyskutowac ze wzgledu na twoj poziom. Tobie sie wydaje
    > ze kazdego pokonujesz na argumenty, a tymczasem ludzie milkna bo nie chca
    > rozmawiac na takim poziomie.

    Nie wiem, ale wydaj mi się że jakoś póki co to jeszce z Basią rozmawiam ....

    Dr.Endriu

  • 65. Data: 2009-01-25 20:03:03
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kieszeni rodzi to w niektórych kręgach histerię tak lubianą przez media.

    O ile mi wiadomo z funduszy UE dostaniemy ekstra finansowanie na realizację
    tego programu, pochodzące ze sprzedaży na wolnym rynku dodatkowych puli
    emisji za ok. 60 mld PLN (teraz nasi emitenci też sprzedają takie
    niewykorzystane limity a przychód jest tym większy im spółka bardziej
    ograniczy emisję dzięki inwestycjom w oczyszczanie) . Duże zobowiązania z
    tytułu ekologii mamy już z tytułu traktatu akcesyjnego - np. radykalna
    redukcja zrzutu ścieków komunalnych do rzek i jezior do 2015 wymaga budowy
    37 tys. km sieci kanalizacyjnej oraz zmodernizowanie lub wybudowanie 1700
    oczyszczalni ścieków w skupiskach ponad 2000 mieszkańców. Koszt programu 42
    mld PLN (z dofinasowaniem UE). Gdybyśmy żyli w wolnym kraju taka szkodliwa
    dla gospodarki redukcja była by nie do pomyślenia.

    http://www.woda-scieki.com/wiadomosc1500.htm

    Anatol

  • 66. Data: 2009-01-25 20:18:17
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > Koszt programu 42 mld PLN (z dofinasowaniem UE). Gdybyśmy żyli w wolnym
    > kraju taka szkodliwa dla gospodarki redukcja była by nie do pomyślenia.

    A ten znowu propagande sieje ..... Do 2015 roku mamy 7lat. Podziel se te 42
    mld przez 7 wyjdzie ci 6mld rocznie.

    CZY NA TO NIE STAĆ POLSKI TY UNIJNY PROPAGANDZISTO ?

    Dr.Endriu

  • 67. Data: 2009-01-25 20:19:24
    Od: <m...@b...onet.pl>

    Użytkownik "Anatol" <c...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Koszt programu 42 mld PLN (z dofinasowaniem UE). Gdybyśmy żyli w wolnym
    > kraju taka szkodliwa dla gospodarki redukcja była by nie do pomyślenia.

    Puknij się w ten swój głupi łeb - marzy Ci się aby wszystie jeziora i rzeki
    śmierdziały gównem i fenolem i chciałbys jeszcze to pić???

    --
    marfi

  • 68. Data: 2009-01-25 21:29:59
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > A ten znowu propagande sieje ..... Do 2015 roku mamy 7lat. Podziel se te
    > 42 mld przez 7 wyjdzie ci 6mld rocznie.

    To są tylko ścieki komunalne. Dochodzą ścieki przemysłowe oraz emisje gazów
    (SO2, NOx, CO2) i pyłów. UE ogranicza wolność Polski do posiadania
    pozaklasowowych wód, kwaśnych deszczy i miejskiego smogu przez co przeciętny
    Polak ma mniejsze prawo do narodowych nowotworów, alergii czy chorób dróg
    oddechowych.

    Anatol

  • 69. Data: 2009-01-25 21:32:43
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > pozaklasowowych wód, kwaśnych deszczy i miejskiego smogu przez co
    > przeciętny Polak ma mniejsze prawo do narodowych nowotworów, alergii czy

    Ech Anatol naprwdę ciężki z ciebie zawodnik. Powodzenia życzę. Baju :)

    Dr.Endriu

  • 70. Data: 2009-01-25 21:35:29
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Ech Anatol naprwdę ciężki z ciebie zawodnik. Powodzenia życzę. Baju :)

    I jeszce dodam że w mojej ocenie jesteś zdecydowanie najlepszym
    Euronaganiaczem na grupie.
    Jeszcze raz powodzenia życzę :).

    Dr.Endriu