  • 1. Data: 2009-01-31 09:00:18
    Temat: Pytanie do Dietera - JOW....
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Czy jesteś w stanie poręczyć za tego gościa, że po wyborach nie wyprze się
    tego co mówi przed wyborami:

    Sądzę, że wprowadzenie ordynacji JOW trzeba będzie wymusić na parlamencie
    poprzez różnego rodzaju obywatelskie inicjatywy ustawodawcze - Rafał
    Dutkiewicz, prezydent Wrocławia, o metodzie zamiany obecnej ordynacji
    partyjnej na ordynację JOW
    http://www.asme.pl/123335503674938.shtml

    Ja za Michalkiewicza ręcze....

    Unia Polityki Realnej
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Unia_Polityki_Realnej

    "[...] Inne inicjatywy ustawodawcze koła poselskiego UPR w Sejmie I kadencji
    dotyczyły [...] ustawy o większościowej ordynacji wyborczej (jednomandatowe
    okręgi wyborcze, odrzucony).[...]".

    Dr.Endriu

  • 2. Data: 2009-01-31 11:04:11
    Temat: Re: Pytanie do Dietera - JOW....
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Dr.Endriu wrote:

    > Ja za Michalkiewicza ręcze....

    czym ? ;]

    --
    in

  • 3. Data: 2009-01-31 12:17:02
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > czym ? ;]

    Mogę się z każdym założyć o flaszkę, albo nawet o dwie - co mi tam zresztą
    mogę się założyć o cały transporter ....

    Dr.Endriu

  • 4. Data: 2009-01-31 12:27:13
    Od: k...@p...onet.pl

    czym ? ;]

    Mogę się z każdym założyć o flaszkę, albo nawet o dwie - co mi tam zresztą
    mogę się założyć o cały transporter ....

> [...]
    ------------------>
    hehe, a puszki tez zbierasz?
    kroovka, bez urazy..hehe

    to wino czy whisky? hehe

    jak prosza o konkret to odpowiadaj jakbys pisal CV, bez pustki a konkretnie

    ----------------------

    takie dyskusje bo juz wszyscy czuja ze jest hossa i szukamy nowych tematow:-)

  • 5. Data: 2009-01-31 12:34:18
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > hehe, a puszki tez zbierasz?
    > kroovka, bez urazy..hehe

    No to co kroovka zakłądamy się o transoprter ?
    Ale tak poważnie mówię ?.

    Dr.Endriu

  • 6. Data: 2009-01-31 12:47:10
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > takie dyskusje bo juz wszyscy czuja ze jest hossa i szukamy nowych
    > tematow:-)

    Na SP&500 czerwona linia na MACD wczoraj odbiła się delkatnie od
    niebieskiej co przy złych wiatrach (a takie zdają się wiać) może oznaczać
    dalszy 5-10 sesyjny zjazd w dół ....

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc1ab47664f2b67e
    .html

    Dr.Endriu

  • 7. Data: 2009-01-31 18:50:10
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie jestem w stanie za niego poreczyc. Nie ufam politykom w ogole.

    D.

  • 8. Data: 2009-02-01 01:36:44
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | poprzez różnego rodzaju obywatelskie inicjatywy ustawodawcze - Rafał
    | Dutkiewicz, prezydent Wrocławia, o metodzie zamiany obecnej ordynacji

    Dutkiewicz wymyślił właśnie domiar za nadmetraż .. podwyżki sa blisko 100%, a
    zniżki poszły na spacer - czyli już ich nie ma ..
    w czasach komuny miało sie specjalne uprawnienia do odrębnego pomieszczenia -
    teraz, jak mieszka sie na więcej niż 80 m2 - idzie się na bruk .. bo 100%
    podwyżki po prostu większość nie wytrzyma .. szczególnie teraz ..

    oszołomstwo przekracza wszelkie granice .. jak należało naliczać kary umowne za
    złe wykonane inwestycje i brak oddania do użytku w ustalonym terminie [mam na
    myśli choćby ulicę Szewską i wykolejające się tramwaje]...to sie wręcz
    zapowiadało,. ze kary naliczane nie będą .. to jest super gospodarka ..
    musze przyznać, ze za Zdrojewskiego takiego draństwa nie było, a drogowcy wręcz
    drżeli przed nim.

    Trzeba skorzystać z systemu kanadyjskiego i po prostu odwoływać w trakcie
    kadencji głupich posłów.

    pozdr
    Barbara