  • 21. Data: 2009-06-11 11:41:20
    Temat: Re: Pytanie do Dietera - co dalej na GPW?
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > ... masz babo placek. Ziobro z Kaczyńskim robią wspólną konferencję
    > prasową i znowu nic z tego :(((

    No widać po Ziobrze że nic z tego, to racja:)))

    http://www.tvn24.pl/6683,1,szklo_kontaktowe.html

  • 22. Data: 2009-06-11 14:06:44
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > No widać po Ziobrze że nic z tego, to racja:)))
    >
    > http://www.tvn24.pl/6683,1,szklo_kontaktowe.html

    Skippy, po co pokazałeś tych dwóch smutasów, usiłujących za pieniądze i
    na siłę być dowcipnymi. Przecież to po niżej wszelkiego poziomu. Ty to
    oglądasz ?

  • 23. Data: 2009-06-11 15:14:33
    Od: "Skiba" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    po co pokazałeś tych dwóch smutasów, usiłujących za pieniądze i
    > na siłę być dowcipnymi. Przecież to po niżej wszelkiego poziomu. Ty to
    > oglądasz ?

    Poniżej wszelkiego poziomu to są te twoje wpisy tutaj np "po niżej wszelkiego
    poziomu"?
    Ile jest w liczbach całkowitych "wszelki poziom" i kto go ustala?
    Prezio?
    A co z poziomem Radia ZET, że o tym niemieckim "RFN FM" nie wspomnę?

  • 24. Data: 2009-06-11 15:37:04
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Skiba pisze:
> [...]
    > Prezio?
    > A co z poziomem Radia ZET, że o tym niemieckim "RFN FM" nie wspomnę?

    Jeżeli nie podoba Ci sie sformułowanie "poniżej wszelkiego poziomu", to
    mogę je zmienić i napisać "na poziomie Skiby zaśmiecającego grupę wgpw".
    Na jedno wychodzi.

    Przy okazji. Jest rzeczą bardzo nie na poziomie przyjmowanie na i-necie
    ksywek takich samych, jakich używają powszechnie znani aktorzy , czy
    piosenkarze. Może to powodować nieprzyjemne nieporozumienia. Gdybyś był
    na poziomie, to byś pomyślał i o tym, ale chyba za dużo od Ciebie oczekuję.

  • 25. Data: 2009-06-11 15:49:20
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Skippy, po co pokazałeś tych dwóch smutasów, usiłujących za pieniądze i na
    > siłę być dowcipnymi. Przecież to po niżej wszelkiego poziomu. Ty to
    > oglądasz ?

    Bo nie było oddzielnie konferencji.
    Nie odwracaj uwagi od meritum:)))

    "Chodxmy juz" a ten podkulony, niewypowiedziany idzie:)))

  • 26. Data: 2009-06-11 15:55:43
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Bo nie było oddzielnie konferencji.
    > Nie odwracaj uwagi od meritum:)))
    >
    > "Chodxmy juz" a ten podkulony, niewypowiedziany idzie:)))

    Bo szanuje od siebie starszego i bardziej doświadczonego człowieka,
    który umożliwił mu zaistnienie w polityce. Czy to takie dziwne. Ja wiem
    , ty nie szanujesz, ale to Twój problem. Dla Ciebie bardziej godni
    szacunku są tacy , którzy byli ministrami w rządzie PIS, a natychmiast
    potem, po zmianie politycznej koniunktury, chcieli "dorzynać watahy".
    Rzecz gustu.

  • 27. Data: 2009-06-11 15:57:08
    Od: "Emil Skiba" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]

    > Jeżeli nie podoba Ci sie sformułowanie "poniżej wszelkiego poziomu", to
    > mogę je zmienić i napisać "na poziomie Skiby zaśmiecającego grupę wgpw".

    "Olszewski" też zaśmieca.
    Na jedno wychodzi bo poziom jego jest taki jak całego elektoratu
    pisuarowego odpowiedniego dla mieszkańców wsi z ukończoną podstawówką na
    szczęście na wykończeniu (65+)

> [...]
    > na poziomie, to byś pomyślał i o tym, ale chyba za dużo od Ciebie oczekuję.

    Gdybys nie zniknął z tej grupy na jakiś czas, nie wiem z jakiego powodu, to
    byś wiedział, że kiedyś do podpisu używałem jeszcze imienia.
    Nie musze go używać, bo na szczęście nie ma takiego przymusu.
    Twój nick jest taki jak pewnego faceta o którym chodzą słuchy, że czego się
    dotknął to spieprzył i mnie to ani ziębi ani parzy.

  • 28. Data: 2009-06-11 16:00:42
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Ty to oglądasz ?

    A Ty schlebisz każdemu idiocie z niemieckim imieniem, który tu wpada, wyzywa
    od dresiarzy i pieprzy bez sensu - tylko dlatego, że stoi po stronie PiS???

    Oglądam tez m.in. Szymona, TVN24, TVP1, Trwam.
    Czytam GW, Rzepe, Wprost, Newsweek i Najwyższy Czas.
    Słucham "3" i Tok FM.
    Staram się nie być zakutym łbem nie wiedzącym co mówią na bieżąco różne
    opcje.
    Ani chorym pozerem.

    BTW nie wiem jak mozna pogodzić obrone bliźniaków z hasłami z ostatniej
    okładki NC; poziom zakłamania w tym zakresie mnie przeraża podobnie jak
    Ciebie to, że oglądam Szkło.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2009-06-11 16:01:53
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > szacunku są tacy , którzy byli ministrami w rządzie PIS, a natychmiast
    > potem, po zmianie politycznej koniunktury, chcieli "dorzynać watahy".

    Skąd wiesz?
    :)))

  • 30. Data: 2009-06-11 16:04:21
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Skąd wiesz?
    > :)))

    To się nazywa "przypuszczenie z niewielką domieszką nadziei, że się mylę"