  • Data: 2007-06-18 11:50:57
    Temat: Pytanie o dziwną rzecz
    Od: "pawgra" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Od jakiegoś czasu bank BPH nęka mnie wyciągami z rachunku karty kredytowej.

    Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że nigdy nie byłem klientem
    banku BPH i nie miałem żadnego ich produktu.

    Rozmawiałem dwukrotnie z ichnią infolinią i oni twierdzą, że produkt jest
    aktywny - a ja nigdy nie widziałem ani wniosku o wydanie tej karty o samej
    karcie nie wspomnę.

    Ponieważ dostałem odmowę przyznania kredytu z powodu istnienia tegoż limitu
    na "posiadanej" przeze mnie karcie kredytowej zastanawiam się, w jaki sposób
    ubiegać się o jakieś odszkodowanie lub zadośćuczynienie

    Co można z tym zrobić i jak ??

    Pozdrawiam
    pawggra