  • 1. Data: 2008-02-05 08:30:16
    Temat: Pytanie o lokate.
    Od: f...@g...com

    Witam.
    Mam pewien problem z wyborem odpowiedniego banku. Mam odłożoną większą
    kwotę i chciałbym to dać na jakąś 6 bądź 12 miesięczną lokatę. Czy
    możecie doradzić jaki bank brać pod uwagę? Przynajmiej jakie banki
    brać pod uwagę. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-02-05 21:28:03
    Temat: Re: Pytanie o lokate.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    f...@g...com wrote:
> [...]
    > możecie doradzić jaki bank brać pod uwagę? Przynajmiej jakie banki
    > brać pod uwagę. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    6% w inteligo na 12 miesiecy

  • 3. Data: 2008-02-05 22:18:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Lut, 21:28, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > 6% w inteligo na 12 miesiecy

    Tam cos przekombinowane jest - zdaje sie, ze dopiero od marca bedzie
    naliczny% mimo, ze pieniadze juz trzeba skaladac. Realnie jest cos
    kolo 5% - ktos wyliczal

    Otwarcie nowej lokaty w Inteligo jest proste i wygodne. Wystarczy, że
    w dniach od 28 stycznia do 17 marca br. zalogujesz się na swoje
    konto Inteligo, złożysz dyspozycję i dokonasz wpłaty na kwotę nie
    mniejszą niż 1000 zł. Okres umowy lokaty trwa od 18 marca 2008 r. do
    17 marca 2009 r. Po upływie tego czasu środki zgromadzone na lokacie
    razem z należnymi odsetkami zostaną przekazane na Twój rachunek
    główny. W czasie trwania subskrypcji (28 stycznia - 17 marca br.)
    ulokowane środki nie są oprocentowane. Oprocentowanie liczone jest w
    okresie umownym, od 18 marca br.

  • 4. Data: 2008-02-05 22:19:49
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

> [...]
    >możecie doradzić jaki bank brać pod uwagę? >Przynajmiej jakie banki
    >brać pod uwagę. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    mLokata w mBanku:
    http://finanse.netwaluta.pl/mbank/mlokata.html

    --
    PatronX

  • 5. Data: 2008-02-05 23:32:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysztofsf wrote:

> [...]
    > główny. W czasie trwania subskrypcji (28 stycznia - 17 marca br.)
    > ulokowane środki nie są oprocentowane. Oprocentowanie liczone jest w

    No to trzeba umieć czytać.

    Czy jak piszą do 17 marca do znaczy, że musisz już dziś?

  • 6. Data: 2008-02-05 23:43:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Lut, 23:32, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > No to trzeba umieć czytać.
    >
    > Czy jak piszą do 17 marca do znaczy, że musisz już dziś?

    On srodki ma dzis.
    Zeby je efektywnie ulokowac, powinien wplacic je gdzie indizej
    (Polbank?) i dopiero tuz przed uruchomieniem oprocentowania lokat
    Inteligo wplacic tamze.

    Sadze, ze wiele osob sie nacielo, zakladajac "juz" nieoprocentowane
    lokaty w Inteligo.

  • 7. Data: 2008-02-06 00:13:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysztofsf wrote:

    > On srodki ma dzis.
    > Zeby je efektywnie ulokowac, powinien wplacic je gdzie indizej
    > (Polbank?) i dopiero tuz przed uruchomieniem oprocentowania lokat
    > Inteligo wplacic tamze.

    to chyba oczywiste.

    > Sadze, ze wiele osob sie nacielo, zakladajac "juz" nieoprocentowane
    > lokaty w Inteligo.

    a to już nie moja wina we wiele osob nie czyta tego co podpisuje.