    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pytanie o lokate.
    Date: Tue, 5 Feb 2008 14:18:46 -0800 (PST)

    On 5 Lut, 21:28, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > 6% w inteligo na 12 miesiecy

    Tam cos przekombinowane jest - zdaje sie, ze dopiero od marca bedzie
    naliczny% mimo, ze pieniadze juz trzeba skaladac. Realnie jest cos
    kolo 5% - ktos wyliczal

    Otwarcie nowej lokaty w Inteligo jest proste i wygodne. Wystarczy, że
    w dniach od 28 stycznia do 17 marca br. zalogujesz się na swoje
    konto Inteligo, złożysz dyspozycję i dokonasz wpłaty na kwotę nie
    mniejszą niż 1000 zł. Okres umowy lokaty trwa od 18 marca 2008 r. do
    17 marca 2009 r. Po upływie tego czasu środki zgromadzone na lokacie
    razem z należnymi odsetkami zostaną przekazane na Twój rachunek
    główny. W czasie trwania subskrypcji (28 stycznia - 17 marca br.)
    ulokowane środki nie są oprocentowane. Oprocentowanie liczone jest w
    okresie umownym, od 18 marca br.