  • 1. Data: 2004-09-20 15:44:56
    Temat: R-Mobile
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Czy ktos juz probowal R-mobile w Raiffeisenie?
    Bedac ostatnio w Radomiu zalozylem sobie nawet konto lokacyjne, ale nie mam
    telefonu z Java, wiec nie wiem jak sie ta usluga sprawuje? Ktos korzystal?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-09-20 19:01:53
    Temat: Re: R-Mobile
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 20 Sep 2004 17:44:56 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Czy ktos juz probowal R-mobile w Raiffeisenie?
    >Bedac ostatnio w Radomiu zalozylem sobie nawet konto lokacyjne

    he?
    to w wawie pozamykali juz wszystkie placowki Rajzenfajzen? ;)

    G.

  • 3. Data: 2004-09-20 19:02:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > he?
    > to w wawie pozamykali juz wszystkie placowki Rajzenfajzen? ;)

    Nie, ale w Radomiu mam do niej 150 metrow :)

  • 4. Data: 2004-09-20 19:06:27
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 20 Sep 2004 21:02:02 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Nie, ale w Radomiu mam do niej 150 metrow :)

    no to wiem gdzie mieszkales (z dokladnoscia do 150 metrow) :-)))

    G.

    PS. a wiecie, ze w Radomiu benzyna jest tansza niz w Wawie o 30 gr na
    litrze! i to nawet na ichniejszym neste w porownaniu z warszawskim.
    na 40 l to jest 12 zl, a to nie w kij dmuchal. i chyba nic do niej nie
    dolewaja, bo autko jezdzi OK.
    jakie to szczescie, ze do Krakowa jezdzi sie przez Radom :)

  • 5. Data: 2004-09-20 19:25:30
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > dolewaja, bo autko jezdzi OK.
    > jakie to szczescie, ze do Krakowa jezdzi sie przez Radom :)

    wiemy, wiemy ;) Gaz tez tanszy, jesli o to chodzi :)
    Ale wracajac - nikt nie ladowal sobie tego apletu?

  • 6. Data: 2004-09-20 19:26:27
    Temat: OT benzyna
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Mon, 20 Sep 2004 19:06:27 GMT, Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > dolewaja, bo autko jezdzi OK.
    > jakie to szczescie, ze do Krakowa jezdzi sie przez Radom :)

    W Kielcach tez tanio :D Wiec zamiast obwodnica, przejedz przez miasto ;-)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2004-09-20 19:29:14
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Mon, 20 Sep 2004 21:25:30 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał:

    > wiemy, wiemy ;) Gaz tez tanszy, jesli o to chodzi :)
    > Ale wracajac - nikt nie ladowal sobie tego apletu?

    A obsluguje toto KK? Jesli tak to moge sie pobawic :D

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2004-09-20 19:32:50
    Temat: Re: OT benzyna
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 20 Sep 2004 21:26:27 +0200, JaKi
    <j...@g...plbzdodat
    kow> wrote:

    >W Kielcach tez tanio :D Wiec zamiast obwodnica, przejedz przez miasto ;-)

    no way. ta obwodnica jest najlepsza czescia calej podrozy. lepsza
    nawet niz obwodnica w bialobrzegach :) uwielbiam sunac sobie tam
    spokojnie 140-150 km/h :)
    poza tym nie wierze, zeby bylo taniej niz w radomiu.

    G.

  • 9. Data: 2004-09-20 19:39:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    JaKi <j...@g...plbzdodat
    kow> wrote:
    > A obsluguje toto KK? Jesli tak to moge sie pobawic :D

    http://www.raiffeisen.pl/3d314ee97f50601e91ab398f3ec
    1fad8
    jak mozesz - sprawdz :) i zdaj relacje

  • 10. Data: 2004-09-20 19:48:26
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Mon, 20 Sep 2004 21:39:11 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał:

    > http://www.raiffeisen.pl/3d314ee97f50601e91ab398f3ec
    1fad8
    > jak mozesz - sprawdz :) i zdaj relacje

    Oka, juz dodzwonilem sie do Rajfiego, teraz czekam na telefon konsultanta.
    Moze jeszcze dzis? ;-) - maja 12 min pracy ;-)))

    --
    JaKi