  • 11. Data: 2004-09-20 19:49:18
    Temat: Re: OT benzyna
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Mon, 20 Sep 2004 19:32:50 GMT, Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>
    napisał:

    > no way. ta obwodnica jest najlepsza czescia calej podrozy. lepsza
    > nawet niz obwodnica w bialobrzegach :) uwielbiam sunac sobie tam
    > spokojnie 140-150 km/h :)

    Hmmm nie jechalem nia nigdy - ale bialobrzeska jets miodzio ;-) Ciekawe
    jak im wyjdzie w okolicach Jędrzejowa ;-)

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2004-09-20 20:11:11
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 20 Sep 2004 21:49:18 +0200, JaKi
    <j...@g...plbzdodat
    kow> wrote:

    >Hmmm nie jechalem nia nigdy - ale bialobrzeska jets miodzio ;-) Ciekawe
    >jak im wyjdzie w okolicach Jędrzejowa ;-)

    kielecka jest fajna, bo jest urozmaicona. troche w gore, troche w dol,
    lekkie zakrety, duzo przez las. milo sie jedzie. i zwykle pusto.

    na jedrzejowska tez czekam niecierpliwie. potem by jeszcze mogli
    zrobic obwodnice skarzyska :)

    G.

  • 13. Data: 2004-09-21 06:00:48
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > na jedrzejowska tez czekam niecierpliwie. potem by jeszcze mogli
    > zrobic obwodnice skarzyska :)

    cala trasa E-7 bedzie droga ekspresowa dwujezdniowa :)

  • 14. Data: 2004-09-21 08:51:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ROBBO 2 <r...@o...pl> wrote:
    > cala trasa E-7 bedzie droga ekspresowa dwujezdniowa :)

    Mam nadzieje, ze za naszej kadencji ;)
    Przydalby sie jednak pociag szybki, bo z Wawy wyjechac to mi mniej wieej
    tyle czasu czasami zajmuje co potem do Radomia jade ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl