  • 1. Data: 2004-03-19 08:01:12
    Temat: KK CitiBank-pytania
    Od: "bwwald" <b...@w...poczta.onet.pl>

    Witam,

    Powiedzmy, ze zastanawiam sie nad wyrobieniem u nich karty. No i chcialem
    pewien maly limit kredytu na karcie: 2 kPLN.
    Czy jest mozliwosc splaty kredytu powyzej jego rzeczywistego wykorzystania?
    Przykladowo mialem do splaty 2kPLN a splacilem 12 kPLN, czyli nadplata
    wynosi 10 kPLN.

    Jesli jest to mozliwe, to jaki mam teraz limit do wykorzystania?
    Czy pojedynczą operacje moge wykonac tylko do przyznanego limitu, czy tez
    przyznany limit+nadplata kretytu?
    Jesli to pierwsze, to czy moge wykonac kilka transakcji online tego samego
    dnia, z ktorych zadna nie przewyzsza 2 kPLN ale suma przewyzsza?
    Jesli nie mozna w ciagu jednego dnia przekroczyc 2 kPLN, to co sie stanie
    jesli jestem uparty i przekraczajaca limit 2kPLN transakcja nie jest online?
    Bedzie jakas kara (w sumie nie przekroczylem przyznanego kredytu)?

    Waldek

    PS. Oni sa chyba teraz bardziej nachalni we wciskaniu kart kredytowych niz
    Lukas :)

  • 2. Data: 2004-03-19 11:48:38
    Temat: Re: KK CitiBank-pytania
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Fri, 19 Mar 2004 09:01:12 +0100, "bwwald"
    <b...@w...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    >Przykladowo mialem do splaty 2kPLN a splacilem 12 kPLN, czyli nadplata

    Tak.

    >Jesli jest to mozliwe, to jaki mam teraz limit do wykorzystania?

    10kPLN

    >Czy pojedynczą operacje moge wykonac tylko do przyznanego limitu, czy tez
    >przyznany limit+nadplata kretytu?

    Limit+nadpłata

    >Bedzie jakas kara (w sumie nie przekroczylem przyznanego kredytu)?
    Nie.

    --