  • 1. Data: 2003-08-01 18:59:15
    Temat: RE: Do posiadaczy KK BPH
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    > nie bedzie - ja nie odnowilem KK BPHPBK wlasnie dlatego, ze
    > bede likwidowal konto, a bez konta w bnku sez@ma na podglad
    > karty nie daja

    Ale ktos sprawdzal w praktyce, ze dostep inetowy zamykaja po zamknieciu
    konta i karty nie widac? Czy może tylko tak mowia ?
    Bo ja jakis rok temu zamknalem konto w BPH i do inetu logowac się ciagle
    moglem, tylko zadnych rachunkow dostepnych nie było. Teraz znowu
    zalozylem konto w BPHPBK i ... Nowy rachunek widze w starym dostepie.
    Nie musialem nawet generowac nowego klucza :/.
    Wiec pewnie dostep do karty tez bym miał po zamknieciu konta. Ale w
    praktyce nie sprawdze bo zdaniem oddzialu na ich KK jestem za mlody (24
    latka).
    No chyba, ze ktos u mnie po prostu zapomnial zablokowac dostep a
    powinien to był zrobic.

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2003-08-01 19:45:12
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wiec pewnie dostep do karty tez bym miał po zamknieciu konta. Ale w
    > praktyce nie sprawdze bo zdaniem oddzialu na ich KK jestem za mlody (24
    > latka).

    Ee Wojtku - probuj w innym oddziale - ja wystapilem o wydanie karty na
    uproszzonych warunkach - (tylko po to bo chce karte wydawana z moja uczelnia
    :)) - po wyslaniu wniosku przez Internet, po 3 dniach zadzwonilem z pytaniem
    kiedy sie ktos odezwie. Tego samego dnia mialem telefon abym przyszedl z 3
    ostatnimi wyciagami z KK do oddzialu Po 20 min kolejny tel ze mam i wziasc
    wyciagi drugiej KK (bo tak pani naczelnik stwierdzila). Pani mi z gry
    powiedziala ze karta bedzie kosztowac 75 PLN - na co ja poprawilem ze jest
    promocja przy skladaniu wniosku przez Internet. Po zjawieniu sie w oddziale
    panie przestudiowala moje wyciagi - skserowala 4 ostatnie z obu kart,
    uzupelnilismy reszte wniosku (dane do ktorych nie byly zadawane pytania
    podczas wypelnianai przez Internet), wypelnilem jakas karte klienta, nie
    zgodzilem sie na przetwarzanie danych osobowych i zostawilem zdjecie. Limit
    wybralem 5k. (czesc limitu jednej z kart) Oczywiscie padlo znowu ze karta
    kosztuje 75 PLN :) Oczywiscie nie omieszkalem poprawic pani ze jednak nie :)
    Dzis mialem telefon iz pani przestudiowala strone i jesli ubiegam sie o
    karte na uproszczonych warunkach nie rezygnujac z poprzedniej to moge
    wnioskowac o limit 1k - zgodzilem sie tylko ze wzgledu na rodzaj karty i to
    ze jest darmowa. No zobaczymy kiedy bede mial kolejny telefon :) A wiekowo
    Wojtku jestem mlodszy ;)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-08-02 23:02:45
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    JaKi wrote:

> [...]
    > karte na uproszczonych warunkach nie rezygnujac z poprzedniej to moge
    > wnioskowac o limit 1k - zgodzilem sie tylko ze wzgledu na rodzaj karty i to

    Hmm.. co oddział to interpretacja. Ja dostałem taki sam limit jak miałem
    na poprzedniej, z której też nie zrezygnowałem. Polecam oddział w Łodzi
    przy Piotrkowskiej 109:-)

    pzdr

    Tomek

  • 4. Data: 2003-08-02 23:02:45
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    > Ee Wojtku - probuj w innym oddziale

    E, nie mam ochoty. Nie chca to nie, prosić ich nie będę a na karcie mi
    specjalnie nie zalezy. Wniosek zlozylem tylko dlatego ze calkiem ladna i
    mam oddzial kolo pracy :).

> [...]
    > uproszczonych warunkach nie rezygnujac z poprzedniej to moge
    > wnioskowac o limit 1k - zgodzilem sie tylko ze wzgledu na

    Ciekawe gdzie to wyczytala. Mi mowili, ze limit nie może być wiekszy niz
    karty, z ktorej wyciagi przedstawiam i na stronie tez jest tak napisane.

    >No zobaczymy kiedy bede
    > mial kolejny telefon :) A wiekowo Wojtku jestem mlodszy ;)

    Wiesz ja się już starzeje ;) i uzeranie się z bankami przestaje mnie
    bawic.
    Na szczescie karty z moja uczelnia w ofercie nikt nie ma (i watpie żeby
    miał - do wspolpracy z pojebudami jakos banki się nie pala) wiec nie
    musze
    się taka karta przejmowac :)

    PS, to wniosek rozpaturje oddzial a nie centrala ? Czy może pani
    naczelnik
    robila wstepna weryfikacje czy wogole wniosek puscic dalej.

  • 5. Data: 2003-08-02 23:09:36
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Hmm.. co oddział to interpretacja. Ja dostałem taki sam limit jak miałem
    > na poprzedniej, z której też nie zrezygnowałem. Polecam oddział w Łodzi
    > przy Piotrkowskiej 109:-)

    Jakos mi nie po drodze :) zreszta 1k i tak mi wystarczy :)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-08-02 23:12:53
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Ciekawe gdzie to wyczytala. Mi mowili, ze limit nie może być wiekszy niz
    > karty, z ktorej wyciagi przedstawiam i na stronie tez jest tak napisane.

    A mi sie nie chcialo z nia uzerac - niech to bedzie i 1k - grunt ze darmowa
    i uczelniana :)

    > PS, to wniosek rozpaturje oddzial a nie centrala ? Czy może pani
    > naczelnik
    > robila wstepna weryfikacje czy wogole wniosek puscic dalej.

    Chyba to byla wstepna weryfikacja - jakis ktos im tu chce na urposzczonych
    warunkach :) i na dodatek tylko z 1 karty wyciagi smie przyniesc :) wiec
    pani naczelnik czuwa dzielnie :)))))

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-08-03 05:46:59
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    JaKi wrote:

    > Chyba to byla wstepna weryfikacja - jakis ktos im tu chce na urposzczonych
    > warunkach :) i na dodatek tylko z 1 karty wyciagi smie przyniesc :) wiec
    > pani naczelnik czuwa dzielnie :)))))

    Ja chciałem z kolei zsumować limity z dwóch kart to się nie dało. Czyli
    jest 1:1. Jezu! Kto ich szkolił z procedur???

    pzdr

    Tomek

  • 8. Data: 2003-08-03 07:25:30
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Ja chciałem z kolei zsumować limity z dwóch kart to się nie dało. Czyli
    > jest 1:1. Jezu! Kto ich szkolił z procedur???

    Oni sami robia co chca - mi w sumie z limitow nawet bez sumowania proponuja
    caly 1k na ich karcie <lol> gdybym mial jeszcze za to placic 75 PLN to bym
    chyba sie zasmial i wyszedl od nich straszie ubawiony :)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-08-03 07:29:00
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe gdzie to wyczytala. Mi mowili, ze limit nie może być wiekszy niz
    > karty, z ktorej wyciagi przedstawiam i na stronie tez jest tak napisane.

    No pani powiedziala ze taki jak na karcie jesli rezygnujesz z tej drugiej.
    Jesli nie rezygnujez to cale 1k mi dali :-) dobrzez ze z Tym bankiem bedzie
    mnie ew laczyc tylko KK :) - a oni mi usilnie srebrnego sez@ma wciskaja
    :))))

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2003-08-04 10:00:31
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    miałem
    > na poprzedniej, z której też nie zrezygnowałem. Polecam oddział w

    Ja dostałem 1 kPLN bo 1,5 nie dają bo twierdzą, że mają stopniowanie co
    1 kPLN