  • 1. Data: 2003-08-01 17:17:01
    Temat: WBK - odmowa autoryzacji karty VISA
    Od: "Nnnn" <j...@p...onet.pl>

    Dzisiaj odmówiono mi autoryzacji wypłaty gotówki z karty kredytowej VISA
    Classic.
    Potrzebowałem wypłacić więcej niż można z bankomatu.
    Rzecz miała miejsce w 24 Oddziale WBK w Warszawie przy ul. Powstańców
    Śląskich.
    Najpierw, odmowę argumentowano tym, że karta jest z PKO BP.
    Jakie ma to znaczenie z którego banku? ŻADNE !!!!
    Karta jest systemu VISA a WBK należy do niego.
    Wypłacając gotówkę z karty, VISA obciąża mnie 3% prowizją, której część
    trafia do WBK.
    Ciekawe, czy klientom WBK odmawia się obsługi w innych bankach?
    Idąc dalej, jakie ma znaczenie dla pani, która odmówiła mi autoryzacji, fakt
    ogólnoświatowości systemu VISA?
    Czy będąc za granicą nie mogę używać mojej karty?
    Czy osoba przyjeżdżająca do Polski nie może używać swojej karty?
    Odpowiedzi na powyższe pytania brzmią: NIE.
    Wg pracowników WBK, karty można używać tylko w swoim banku!!!
    Kolejnym argumentem odmowy była informacja: "Nie posiadamy takiego, now wie
    pan". Zapewne chodziło kompetentnej pani o imprinter. Na moją odpowiedź, że
    wypłacałem już gotówkę z karty w tym oddziale, pani zapytała się kasjerki:
    "Kasiu, czy ty wypłacałaś kiedyś z karty PKO?" Na co pani Kasia z wielkim
    zdziwieniem: "No coś Ty! Nigdy!".
    Szkoda, że nie miałem przy sobie potwierdzenia wypłaty gotówki dokonanego w
    tym oddziale ale nie sądziłem, że głupota ludzka może być aż tak wielka.
    Może i pani Kasia nie wypłacała tych pieniędzy, może była to inna pani
    kasjerka ale na pewno mało prawdopodobne jest, że obie panie pracują w tym
    oddziale od 2 tygodni a na moje pytanie co stało się z tym imprinterem pani
    odpowiedziała: "NIGDY takiego czegoś nie mieliśmy!"
    Ja jestem pewien - wypłacałem wcześniej gotówkę w tym oddziale.
    Brawo wspaniały bank WBK!
    Brawo kompetentni pracownicy!
    Niech żyje światowy (za wyjątkiem 24 O/W-wa WBK) system VISA.

  • 2. Data: 2003-08-01 17:26:09
    Temat: Re: WBK - odmowa autoryzacji karty VISA
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    > Dzisiaj odmówiono mi autoryzacji wypłaty gotówki z karty kredytowej VISA
    > Classic.

    Masz szczęście, że tylko tyle. Ten bank może ci odmówić nie takich rzeczy.

    Stefan

  • 3. Data: 2003-08-01 18:22:33
    Od: "wob" <s...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:bge7ro$m6d$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Masz szczęście, że tylko tyle. Ten bank może ci odmówić nie takich rzeczy.

    oczywiście mowa o PKO BP

    --
    wob

  • 4. Data: 2003-08-02 14:38:31
    Od: "s" <s...@T...gnet.pl>

    Użytkownik "Nnnn" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    <ciach>> Brawo wspaniały bank WBK!
    > Brawo kompetentni pracownicy!
    > Niech żyje światowy (za wyjątkiem 24 O/W-wa WBK) system VISA.

    w takich sytuacjach nie warto rozmawiac z pracownikami, lepiej od razu z
    przelozonym, a potem z dyrekcja. <ew. tel lub mail jeszcze wyzej>. jezeli
    sprawa jest zasadna to skutkuje.
    i nawet pani kasia nie da rady.

    pozdrawiam
    sebastian