  • 1. Data: 2003-08-01 18:59:15
    Temat: RE: szybkość wydawania KK przez mBank- u mnie 3 dni :))
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    Kiwaczek napisał(a):

    > Komputer korzysta z algorytmu opracowanego przez jakiegoś
    człowieka i
    > sam żadnej decyzji nie podejmie.

    Czepiasz się ;). W skrocie myslowym chodzilo mi o to, ze decyzja
    systemu scorningowego często jest ostateczna i nie jest weryfikowana
    przez człowieka. Wiec w praktyce w procesie decyzyjnym dotycvzacym
    konkretnego klienta czlowiek wogole udzailu nie bierze. Opracowywuje
    tylko raz zalozenia systemu.
    Ale trudno tutaj powiedziec, że ten kto napisal algorytm podjal decyzje
    w sprawie wydania karty :)

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl