  • Data: 2004-01-03 15:39:23
    Temat: RE: [mBank] KK i PIN
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski) szukaj wiadomości tego autora

    >hmm, gdybym nie zobaczyl, to pewnie bym nie iwierzył, ale w krakowie
    >(pawilon geant) sklep z kosmetykami - na slipie wydrukowali imie i
    >nazwisko wlasciciela karty mnie sie to nie zdarzylo nigdy, ale znajomy
    mi >pokazal - zaznaczajac, ze oczywiscie nikomu sie nie spowiadal z tych

    >danych - ktos moze przyblizyc w jakich to posach jest mozliwe ?

    Cardholder name jest na pasku magnetycznym karty (chyba na pierwszej
    sciezce).
    Kiedys POS BZWBK drukowaly te dane na slipach, teraz już tego nie
    spotykam.
    Ale np. POSy eService wyswietlaja ta infromacje na ekranie.

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@w...pl