    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
    Date: Thu, 18 Mar 2010 03:49:33 +0000

    Problem z Kaczynskim, w dwoch osobach zreszta, jest ten ze on ze swego
    schorzenia psychicznego- paranoi polskiej- ukul sprawny zreszta orez
    polityczny.

    Paranoja polska to uznana jednostka chorobowa, mozna o niej znalec
    wzmianki w internecie a ja sam sie o czyms takim dowiedzialem przed 28
    laty od wybitnego specjalisty, Anglika zreszta. Jest faktem, ze Polacy
    reaguja na ogol inaczej na problemy ze zdrowiem psychicznym niz Anglicy
    czy tez na przyklad West Indians, wynik zaszlosci historycznych zapewne.

    Otoz ow wybitny specjalista twierdzil, ze w pewnym okresie czasu miewal
    na swoim oddziale przynajmniej po jednym polskim paranoiku na kazdej
    sali. Pozniej zapewne wydechli gdyz nieobecni gdy ja tam bylem(tym razem
    jeszcze nie jako osoba leczona). Dzis pewnie maja tam znowu tlumny
    naplyw polskich pacjentow, prosto z Polski.

    Musze sie przyznac, ze sam sie dalem nabrac Kaczynskim na sanacje
    Polski,na obalenie zlodziejskich ukladow, na IV RP. Widocznie tak juz
    mamy ze racjonalny obserwator z polskim przeklenstwem w bagazniku musi
    ulegac podszeptom szatana. Wyleczyl mnie atak podagry w W-wie, ktory
    zmusil mnie do siedzenia non-stop przed telewizorem pod koniec lata
    2007.Ogladalem te boje Lepperow i Ziobrow, ta narastajaca ogolna
    paranoje w kraju. No i przyszlo odreagowanie. U mnie i u wiekszosci
    ludzi w przywislanskim kraju. Wszak jest to niezbita prawda, ze w kazdym
    spoleczenstwie liczba ludzi normalnych znacznie przewyzsza liczbe ludzi
    niezdrowych psychicznie.

    W tym samym czasie Pan Minister Sikorski tez musial przezywac niezwykle
    stressy z powodu traumatyzujacych kontaktow z Kaczynskimi.
    Podziwiam tego faceta: Pan Prezydent go kasal po pietach i czyni to do
    dzisiaj. A co robi Pan Radek? Zamiast sie odmachnac jak na prawdziwego
    mezczyzne przystalo to on jeszcze przeprasza ,ze cos tam sie odszczekal.
    Przeciez to swiety albo tez wariat!
    -----
    "Dogs look up to you. Cats look down at you. Give me a pig. He just
    looks you in the eye and sees his equal." (Winston Churchill)

    fatso