  • 1. Data: 2010-03-18 03:49:33
    Temat: Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
    Od: fatso <f...@n...com>

    Problem z Kaczynskim, w dwoch osobach zreszta, jest ten ze on ze swego
    schorzenia psychicznego- paranoi polskiej- ukul sprawny zreszta orez
    polityczny.

    Paranoja polska to uznana jednostka chorobowa, mozna o niej znalec
    wzmianki w internecie a ja sam sie o czyms takim dowiedzialem przed 28
    laty od wybitnego specjalisty, Anglika zreszta. Jest faktem, ze Polacy
    reaguja na ogol inaczej na problemy ze zdrowiem psychicznym niz Anglicy
    czy tez na przyklad West Indians, wynik zaszlosci historycznych zapewne.

    Otoz ow wybitny specjalista twierdzil, ze w pewnym okresie czasu miewal
    na swoim oddziale przynajmniej po jednym polskim paranoiku na kazdej
    sali. Pozniej zapewne wydechli gdyz nieobecni gdy ja tam bylem(tym razem
    jeszcze nie jako osoba leczona). Dzis pewnie maja tam znowu tlumny
    naplyw polskich pacjentow, prosto z Polski.

    Musze sie przyznac, ze sam sie dalem nabrac Kaczynskim na sanacje
    Polski,na obalenie zlodziejskich ukladow, na IV RP. Widocznie tak juz
    mamy ze racjonalny obserwator z polskim przeklenstwem w bagazniku musi
    ulegac podszeptom szatana. Wyleczyl mnie atak podagry w W-wie, ktory
    zmusil mnie do siedzenia non-stop przed telewizorem pod koniec lata
    2007.Ogladalem te boje Lepperow i Ziobrow, ta narastajaca ogolna
    paranoje w kraju. No i przyszlo odreagowanie. U mnie i u wiekszosci
    ludzi w przywislanskim kraju. Wszak jest to niezbita prawda, ze w kazdym
    spoleczenstwie liczba ludzi normalnych znacznie przewyzsza liczbe ludzi
    niezdrowych psychicznie.

    W tym samym czasie Pan Minister Sikorski tez musial przezywac niezwykle
    stressy z powodu traumatyzujacych kontaktow z Kaczynskimi.
    Podziwiam tego faceta: Pan Prezydent go kasal po pietach i czyni to do
    dzisiaj. A co robi Pan Radek? Zamiast sie odmachnac jak na prawdziwego
    mezczyzne przystalo to on jeszcze przeprasza ,ze cos tam sie odszczekal.
    Przeciez to swiety albo tez wariat!
    -----
    "Dogs look up to you. Cats look down at you. Give me a pig. He just
    looks you in the eye and sees his equal." (Winston Churchill)

    fatso

  • 2. Data: 2010-03-18 08:29:28
    Temat: Re: Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Musze sie przyznac, ze sam sie dalem nabrac Kaczynskim na sanacje
    > Polski,na obalenie zlodziejskich ukladow, na IV RP.

    Fatso pierdolisz.
    A Kaczmarek zapierdalajacy cichaczem do Krauzego aby ostrzec Leppera to
    miraz jakis i fatamorgana ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-03-18 09:16:57
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    > Fatso pierdolisz.
    > A Kaczmarek zapierdalajacy cichaczem do Krauzego aby ostrzec Leppera to
    > miraz jakis i fatamorgana ?.

    faktycznie, tak bylo ale moze owi panowie lubia uprawiac seks razem?

  • 4. Data: 2010-03-18 09:29:19
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Fatso pierdolisz.
    > A Kaczmarek zapierdalajacy cichaczem do Krauzego aby ostrzec Leppera to
    > miraz jakis i fatamorgana ?.

    Wychodzi na to, ze tak. bo teraz montaz elektroniczny nagran video zrobi
    kazdy
    Leszek

  • 5. Data: 2010-03-18 11:51:52
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    -----
    > "Dogs look up to you. Cats look down at you. Give me a pig. He just
    > looks you in the eye and sees his equal." (Winston Churchill)
    >
    > fatso

    rządzą gościem emocje

    nie nadaje się na żaden poważny urząd

    nawet nato go nie chce

    na zawsze pozostanie w drugim szeregu

    buhahahahahahahahaha

  • 6. Data: 2010-03-18 12:19:01
    Od: fatso <f...@n...com>

    Charlie delta wrote:

    > buhahahahahahahahaha

    a to jest twoj charkterystyczny odzew- ryk osla?

  • 7. Data: 2010-03-18 12:23:10
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 18 Mar, 13:19, fatso <f...@n...com> wrote:

    > a to jest twoj charkterystyczny odzew- ryk osla?

    nie spaśluchu

    to hasło klucz

    ilość dźwieków do sygnał SHORT lub LONG dla wtajemniczonych

    jestem TYM grubasem

    TYM którego miśki wzywają budząc się w nocy pełni lęków i obaw o swoje
    depo

    jestem postarchem maluczkich buhahahahaha

    buhahaha

  • 8. Data: 2010-03-18 12:26:14
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > jestem postarchem maluczkich buhahahahaha

    Charlie ale ty jestes jebnięty ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2010-03-18 12:33:52
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 18 Mar, 13:26, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:

    > Charlie ale ty jestes jebni ty ....
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

    a ty jesteś nudny

    nadęty

    smutny

    jak szarak skulony za miedzą

    rynek jest przyjazny

    baw się z nim , nie walcz

    ciesz się i przyjmuj radośnie każdy sukces panienka

    wtedy pan Rynek będzie z tobą a nie przeciwko tobie

    buhahahahahahahaha

    pewnie teraz obgryzasz ze starchu pazurki ?

    oj co to będzie..............

  • 10. Data: 2010-03-18 12:52:39
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > oj co to będzie..............

    http://stooq.pl/q/?s=fw20h10&c=10d&t=c&a=lg&b=0

    1) LOP zmalał do 70 tyś, czyli z dużą dozą śmiałości można powiedizeć że ci
    obstawiali wzrosty już się napaśli.
    2) Drugie pytanie - czy grubas 45-50 to "nowy" niedźwiedź ?.
    Wszystko na to wskazuje .... Poczekamy na otwarcie SP500

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/