  • 71. Data: 2010-03-22 13:45:14
    Temat: Re: Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Przemek"

    > Z tego co chyba Mikke mowil to nalezal w tamtych latach do Stronnictwa
    > Demokratycznego wiec chyba mogl sobie zalatwic paszport.
    > Ktos juz pisal tutaj ze mozna bylo wyjechac w ramach wyjatkow od reguly.

    A co miało SD do załatwienia paszportu bez rozmowy itp spraw?
    Nie czaje związku ew. tłumaczenia.

  • 72. Data: 2010-03-22 13:55:39
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > stypendium nie mógł wyjechac "wróg ludu", nie było takiej opcji... mój
    > ojciec
    > który był genialnym wynalazcą

    No to jeszcze drogi Viperze jak powiedziałes A to i powiedz B (jeżeli to
    nie jest tajemnica)....
    Cóż takiego "wynalazł" tato, czym się zajmował/uje ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 73. Data: 2010-03-22 13:56:39
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > No to jeszcze drogi Viperze jak powiedziałes A to i powiedz B (jeżeli to
    > nie jest tajemnica)....
    > Cóż takiego "wynalazł" tato, czym się zajmował/uje ....

    Tak z czystej ciekawości pytam....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 74. Data: 2010-03-22 14:15:52
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemek"

    > A co miało SD do załatwienia paszportu bez rozmowy itp spraw?
    > Nie czaje związku ew. tłumaczenia.

    Mialem na mysli to ze przeciez mogl miec Korwin jakies dobre relacje z kims
    waznym w SD wiec ten ktos mogl mu pomoc w zalatwieniu paszportu lub
    stypendium o ktorym wspominal Viper.
    To ze SD bylo przydupnikiem PZPR to wiem -tak samo jak ZSL bylo tez.

    Lysiak tez pisal ze jak mu odmowiono paszportu to po interwencji prof
    T.Polaka otrzymal go jednak.