  • 1. Data: 2010-03-17 11:08:33
    Temat: swiniopasom gul chodzi - RYDZYK jest wielki- bhabhabhabahbhahahh
    Od: "jan kowalski" <m...@N...gazeta.pl>

    http://pb.pl/2/a/2010/03/17/Ojciec_Rydzyk_rozkreca_i
    nwestycje?readcomment=1#comment

  • 2. Data: 2010-03-17 13:51:50
    Od: k...@o...pl

    > http://pb.pl/2/a/2010/03/17/Ojciec_Rydzyk_rozkreca_i
    nwestycje?
    readcomment=1#comment

    Ciekawa to jest dyskusja pod artykułem, a właściwie kompletna ignorancja jej
    uczestników. Należałoby wyjaśnić pewne kwestie. Z tego co wiem każdy duchowny
    winien jest bezwzględne posłuszeństwo, powtarzam bezwzględne, swojemu
    przełożonemu. Wynika z tego, że duchowni pomimo urodzenia w danym kraju są tak
    naprawdę tylko i wyłącznie obywatelami Watykanu pomimo formalnego przynależenia do
    np. Polski. Inną kwestię chciałbym odnieść do zaszłości historycznych. Swego czasu
    do Polski został sprowadzony zakon Chrześcijański, który w ewidentny sposób
    udowodnił wyższość gospodarki totalitarnej nad wolnorynkową. W błyskawicznym
    tempie zbudował potęgę militarną i gospodarczą. Ciekawe jakież to powody, chodzi
    tu oczywiście o szczegóły, doprowadziły do największej bitwy średniowiecza.
    Zapewne zakon ów kierował się miłością bliźniego i ówczesnych ludzi zbawieniem, a
    ten Jagiełło jakiś bezbożnik, poganin nie chciał tego dobra?

  • 3. Data: 2010-03-17 14:00:49
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "jan kowalski" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    http://pb.pl/2/a/2010/03/17/Ojciec_Rydzyk_rozkreca_i
    nwestycje?readcomment=1#co
    mment

    > --

    A co tam z dziurą w ziemi, zasypuje już czy będzie sprzedawał butelkowaną
    geotermalną wodę święconą?

  • 4. Data: 2010-03-17 16:00:44
    Od: fatso <f...@n...com>

    k...@o...pl wrote:
> [...]
    > Zapewne zakon ów kierował się miłością bliźniego i ówczesnych ludzi zbawieniem, a
    > ten Jagiełło jakiś bezbożnik, poganin nie chciał tego dobra?

    Gdyby nie nasz Jogaila i moje bialoruskie 3 pulki smolenskie to cienko
    byscie piszczeli dzisiaj , Lachy.
    Zakon NMP Domu Niemieckiego co prawda nie wynalazl Ziklon B gazu jeszcze
    ale metode chrystianizacji
    mial juz dobrze opracowana, niech o tym zaswiadczy nieobecnosc dzis na
    mapie Europy Prusow i Jacwingow.
    No ale ze Zakon wzial tego po ryju pod Grunwaldem a i Papiez zakazal mu
    stosowac germanskich metod nawracania
    na wiare- to co mial biedny zrobic? Wzial i sie zreformowal. Jako
    protestanckie Krolestwo Prusakow, nawracal znowu
    ogniem i mieczem ta czesc Europy.

  • 5. Data: 2010-03-17 17:30:42
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 17 Mar, 17:00, fatso <f...@n...com> wrote:
> [...]
    > na wiare- to co mial biedny zrobic? Wzial i sie zreformowal. Jako
    > protestanckie Krolestwo Prusakow, nawracal znowu

    fatso, zakało narodu polskiego

    smrodzie z pokręconą tożsamością

    mam marzenie

    chwycić twój tłusty ryj

    i wlać w niego roztopiony łój

    taka qrwa germańska metoda przywracania tożsamości pojebańcu

  • 6. Data: 2010-03-17 17:55:10
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > duchowni pomimo urodzenia w danym kraju są tak naprawdę tylko i
    > wyłącznie obywatelami Watykanu pomimo formalnego przynależenia do np.

    1) Kościół != Panstwo: Watykan
    2) Istnieje hierachia kościelna i w tym podział administracyjny
    3) posluszenstwo w sprawach *wiary* (kanonu).

    Przyklad: Popiełuszko był "niewygodny" dla uwczesnej hierarchii.

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 7. Data: 2010-03-17 22:42:04
    Od: fatso <f...@n...com>

    Charlie delta wrote:

> [...]
    >
    > chwycić twój tłusty ryj
    >
    > i wlać w niego roztopiony łój
    >
    > taka qrwa germańska metoda przywracania tożsamości pojebańcu

    Charlie, przyjacielu. Nie zapominaj ze twoj pra-dziadzius regularnie sie
    obszczywal ze strachu
    gdy mial sie stawic przed moim pra-dziadziusiem, Wikingiem, aby mu
    zaplacic tzw danegeld.
    Zaloz se podpaske.

    fatso

  • 8. Data: 2010-03-20 09:55:44
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    fatso pisze:

> [...]
    > obszczywal ze strachu
    > gdy mial sie stawic przed moim pra-dziadziusiem, Wikingiem, aby mu

    no i tu sie mylisz przyjacielu. wikingowie na nasze polskie ziemie sie
    nie zapuszczali - wiedzieli ze lachy w morde dac potrafia i tanio skory
    nie sprzedadza, a ze nie glupi byli to rachunek potencjalnych zyskow i
    strat sugerowal im wspolprace a nie probe sil.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 9. Data: 2010-03-21 10:31:00
    Od: fatso <f...@n...com>

    SlawcioD wrote:
> [...]
    > nie sprzedadza, a ze nie glupi byli to rachunek potencjalnych zyskow i
    > strat sugerowal im wspolprace a nie probe sil.

    roznie to bywalo, przyjacielu bo Wikingowie i handlowali i mordowali,
    jak bylo wygodniej.
    Widze jednak, ze nie jestes oczytany w temacie. Groby Wikingow odnajduja
    sie ostatnio
    nader czesto w newralgicznych pktach panstwa, osatnio na Polwyspie
    Lednickim. Oni nie tyle
    "wspolpracowali" tam z lachami co trzymali ich za morde w imieniu
    Ksiecia. No i szkolili druzyne,
    sciagali podatki, karali opornych a nawet ambasadorowali do Cesarza, jak
    wspomniany juz wyzej przeze
    mnie Rycerz Habdank, ten od zlotego pierscienia i slynnego powiedzenia:
    idz zloto do zlota, my Polacy, kochamy
    sie w zelazie. Skad o tym wiem? Wiem bo koresponduje z Panem Skarbek
    K. z California, jego przodkim po mieczu
    i takim samym Normanem jak ja.