    From: "Przemek" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Raiffaisen - kiedy zamkną konto?
    Date: Sun, 26 Aug 2012 20:23:15 +0200

    Mam pytanie do tych którzy zamykali rachunek w Raiffaisen? Mianowicie, kiedy
    dokładnie nastąpiło zamknięcie konta: w miesiąc od zlecena zamknięcia (tak
    by wynikalo z regulaminu) czy może z końcem miesiąca kalendarzowego w ktorym
    mija ten mesiąc czy też jeszcze inaczej? Mieliście jakieś kłopoty z
    zamknięciem?
    U mnie sytuacja jest taka, że zlecilem zamknięcie konta (w placówce) 24
    lipca, czyli konto powinno zostać zamknięte 23 lub 24 sierpnia (zależy jak
    ten miesiac liczą) tymczasem konto nadal jest aktywne. Taka sama sytuacja
    jest z kontem mojej żony.

    Przemek