  • 1. Data: 2009-08-09 10:16:06
    Temat: Raiffeisen - ciagle obowiazkowe zmiany hasla do logowania
    Od: " cened" <c...@g...pl>

    Witam, jak w temacie.

    Czy to jedyny bank, ktory nieustannie, co 2 miesiace domaga sie zmiany hasla
    do logowania w internetowym serwisie? Ktory z bankow nie domaga sie ciaglych
    zmian, ktore latwo wprowadzaja w blad w dobie powszechnych PINow o roznych
    parametrach (ilosc liter, wielkosc czcionek, dlugos...)?
    Z kolei z niezrozumialego powodu, serwis telefoniczny, ktory umozliwia
    podobna uzytkowosc, pozwala pozostawic haslo dowolnie dlugo, choc sugeruje
    zmiany.
    Rozumiem wole banku do pilnowania bezpieczenstwa ale to juz chyba przesada.

  • 2. Data: 2009-08-09 13:20:23
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik " cened"
    > Czy to jedyny bank, ktory nieustannie, co 2 miesiace domaga sie zmiany
    > hasla
    > do logowania w internetowym serwisie?

    chyba tak, ale wystarczy kliknąć "anuluj"
    i masz znowu spokój na następne 2 miesiące :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2009-08-09 14:48:32
    Od: " " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > chyba tak, ale wystarczy kliknąć "anuluj"
    > i masz znowu spokój na następne 2 miesiące :-)
    > *** blad ***

    Niestety, mam do wyboru tylko Wyloguj albo Zmien haslo.

  • 4. Data: 2009-08-09 19:22:14
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    cened pisze:
> [...]
    > zmian, ktore latwo wprowadzaja w blad w dobie powszechnych PINow o roznych
    > parametrach (ilosc liter, wielkosc czcionek, dlugos...)?

    Widocznie jakis stary pryk informatyk dostal kierownicze stanowisko i
    wciela swoja filozofie bezpieczenstwa w zycie.

    p.
    --
    www.ogloszenia-drobne.warszawa.pl

  • 5. Data: 2009-08-09 21:14:30
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    blad napisał(a):
    > Użytkownik " cened"
    >
    > chyba tak, ale wystarczy kliknąć "anuluj"
    > i masz znowu spokój na następne 2 miesiące :-)
    > *** blad ***

    jedyny nie. jeszcze polbank taki madry. i na dokladke dodali jakies
    bzdury o bezpieczenstwie w sieci, ktore sie pojawiaja przy kazdym
    logowaniu i trzeba kliknac, ze sie zapoznales. porabalo ich. na
    szczescie zmiane hasla mozna obejsc, zmieniajac ponownie tuz po
    wymuszeniu i jeszcze raz juz na wlasciwie (nie moze byc takie samo jak
    ostatnie dwa hasla :)) w rajfim tak sie nie da?

    PG

  • 6. Data: 2009-08-10 10:23:45
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Niestety, mam do wyboru tylko Wyloguj albo Zmien haslo.

    Niestety ja również - teraz dopiero sprawdzilem :((
    Widac zablokowali ta możliwość, a od kilku lat
    - nawet już w nowym flashu - dawało sie obejsc zmiane hasla
    *** blad ***

  • 7. Data: 2009-08-10 15:13:27
    Od: " " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Niestety, haslo musi byc rozne od 6 (!) poprzednich.

  • 8. Data: 2009-08-10 16:50:57
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    c...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):
    > Niestety, haslo musi byc rozne od 6 (!) poprzednich.

    to sie trzeba naklikac ;)
    bo chyba mozna sobie od razu zmienic 6 razy? :)

    PG