eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffeisen - jakość obsługiRaiffeisen - jakość obsługi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Raiffeisen - jakość obsługi
    Date: Tue, 24 Feb 2009 19:41:06 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 9
    Message-ID: <go1f0g$n82$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20907ni-3.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1235500882 23810 213.158.199.83 (24 Feb 2009 18:41:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Feb 2009 18:41:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    X-Antivirus: avast! (VPS 090224-0, 2009-02-24), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:476944
    [ ukryj nagłówki ]

    Dzisiaj wysłałem maila do Raiffeisen (z poziomu ich www) z pewnym
    zapytaniem. W ciągu 2h miałem odpowiedź i nawet załącznik graficzny :)

    Nic tylko pochwalić, bo niektóre banki nie odpowiadają w ogóle albo
    odpowiadają po tygodniu.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1