  • 11. Data: 2012-02-15 12:31:56
    Temat: Re: "Ratowanie" Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote on 2012-02-15_12:51

    > Tobie już nie grozi. Miłego dnia.

    No pewnie, szybko się uczę :-)

    witrak()

  • 12. Data: 2012-02-15 12:49:18
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-15 12:10, witrak() pisze:

    > PS. Ostrzeżenie - polemika z wątkotwórcą grozi wątkiem na 200
    > postów :-)

    Ale w czym problem? Wątek ciekawy więc niech dyskusja się rozwija.
    Zwłaszcza, że sprawa dotyczy nas wszystkich.

    Swoją drogą - co za ulga, że Polska nie zdążyła wejść do strefy Euro.
    Stoimy przez to trochę z boku.

  • 13. Data: 2012-02-15 14:30:33
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 15 Feb 2012 13:49:18 +0100, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    >Swoją drogą - co za ulga, że Polska nie zdążyła wejść do strefy Euro.
    >Stoimy przez to trochę z boku.

    Ulga? Ulga to by może była, gdyby nasi rządzący nie byli tacy wyrywni
    w dawaniu naszej kasy na ratowanie tego bankruta, gdy sami toniemy w
    długach.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 14. Data: 2012-02-15 16:16:32
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote on 2012-02-15_15:30

    > Ulga? Ulga to by może była, gdyby nasi rządzący nie byli tacy wyrywni
    > w dawaniu naszej kasy na ratowanie tego bankruta, gdy sami toniemy w
    > długach.

    A to dawanie kasy to co konkretnie jest ?

    Bo gwarancje to nie kasa tylko obietnica. Więc może kasa
    (prawdziwa) jest na EBC ? Ale to nie na Grecję... Wuięc o co
    konkretnie chodzi ? - i bez taniej demagogii, please.

    witrak()

  • 15. Data: 2012-02-15 16:28:55
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-02-15 17:16, witrak() pisze:
    > Bo gwarancje to nie kasa tylko obietnica. Więc może kasa
    > (prawdziwa) jest na EBC ? Ale to nie na Grecję... Wuięc o co
    > konkretnie chodzi ? - i bez taniej demagogii, please.

    Tania demagogia to jest mówienie że dzięki tym "obietnicom" będziemy
    elitą elit, coś znaczyć i karty rozdawać.
    Tu trzeba się ostro stawiać i targować bo takie Niemcy np. na nas
    zarabiają (wydają 1 euro a zarabiają 1,2 euro)
    Jakoś te ostatnie badania są skrzętnie przemilczane.
    To nie jest żaden solidaryzm czy wzniosła idea tylko czysty bezwzględny
    biznes.

  • 16. Data: 2012-02-15 16:32:23
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    W środę, 15 lutego 2012, o godz. 15:30:33, napisałeś na temat: ""Ratowanie"
    Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]"
    Jarek Andrzejewski p...@g...com, news:sagnj71r5mq5eit410cbm0ukm25flr2evd@4ax.com

    > Ulga? Ulga to by może była, gdyby nasi rządzący nie byli tacy wyrywni
    > w dawaniu naszej kasy na ratowanie tego bankruta, gdy sami toniemy w
    > długach.

    Przygotowują sobie miękkie lądowanie czyli ciepłe posadki w tym euro-kołchozie.

    --
    TZ

    - Zamach w Sarajewie był kroplą wody, która padła na beczkę z prochem. -

  • 17. Data: 2012-02-15 16:38:39
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    W środę, 15 lutego 2012, o godz. 17:16:32, napisałeś na temat: ""Ratowanie"
    Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]"
    witrak() w...@h...com, news:jhgljc$n4g$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Bo gwarancje to nie kasa tylko obietnica. Więc może kasa
    > (prawdziwa) jest na EBC ?

    Nie gwarancje tylko pożyczka w gotówce, oprocentowana poniżej 1%.

    > Ale to nie na Grecję... Wuięc o co
    > konkretnie chodzi ? - i bez taniej demagogii, please.

    Konkretnie to dla niemieckich banków, które kupiły greckie obligacje.

    --
    TZ

    - W sklepie Koła Fortuny podoba mi się Magda Masny. -

  • 18. Data: 2012-02-15 21:05:02
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    z <z...@g...pl> wrote on 2012-02-15_17:28

    > Tania demagogia to jest mówienie że dzięki tym "obietnicom"
    > będziemy elitą elit, coś znaczyć i karty rozdawać.

    Pewnie.

    > Tu trzeba się ostro stawiać i targować bo takie Niemcy np. na nas
    > zarabiają (wydają 1 euro a zarabiają 1,2 euro)

    Wiedzą jak prowadzić interesy :-)

    > Jakoś te ostatnie badania są skrzętnie przemilczane.

    No bez przesady, jeśli dają nam zarobić i dzięki temu jakoś ciągle
    idziemy do przodu najlepiej w EU, to ja bym im na ręce nie
    patrzył, tylko na to co do naszej kieszeni idzie.
    Naród wybrany od wieków wie, że podstawą biznesu jest "zarób i daj
    zarobić innym" i nieźle na tym wychodzi. A u nas tylko: "niech ja
    stracę - żeby tylko inny nie zarobił więcej niż ja".

    > To nie jest żaden solidaryzm czy wzniosła idea tylko czysty
    > bezwzględny biznes.

    Właśnie, ale co to ma do mojego pytania ?

    witrak()

  • 19. Data: 2012-02-15 21:06:48
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    TZ <g...@t...cy[ROT13]> wrote on 2012-02-15_17:38

> [...]
    > witrak() w...@h...com, news:jhgljc$n4g$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Nie gwarancje tylko pożyczka w gotówce, oprocentowana poniżej 1%.

    Konkrety, konkrety: jakiś odsyłacz do źródłowej informacji ?

    > Konkretnie to dla niemieckich banków, które kupiły greckie obligacje.

    I znowu: konkrety ? źródła ?

    witrak()

  • 20. Data: 2012-02-15 21:16:24
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    TZ <g...@t...cy[ROT13]> wrote on 2012-02-15_17:32

    > W środę, 15 lutego 2012, o godz. 15:30:33, napisałeś na temat: ""Ratowanie"
    > Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]"
    > Jarek Andrzejewski p...@g...com,

    A owszem. Mnie *to też* wkurza. Ale grają na "Wielką Polskę",
    przywódcę wschodniej połowy kontynentu i liczą, że wiele nie
    stracimy. Nie wiem, czy im się uda, ale uczciwie mówiąc ostatnie
    doniesienia z Niemiec wskazują, że nasz eksport nie będzie malał,
    bo tam optymizm na sporą skalę.

    > Przygotowują sobie miękkie lądowanie czyli ciepłe posadki w tym euro-kołchozie.

    Przepraszam, ale to jest g.wniamy zarzut. Jasne. Ale mnie to nie
    obchodzi, jeśli zrobią co powinni. I nie twierdzę, że to co robią
    mi się podoba*), ale niektóre z rzeczy, które przygotowują, po
    prostu *trzeba zrobić*. Źle, że nie robią wszystkiego co trzeba [
    :-) ], i że robią tyle rzeczy, których nie powinni. Ale mnie jeśli
    idzie o gospodarkę nie interesuje każdy szczegół, tylko sumacyjny
    efekt końcowy.

    *) Dlatego na tę ekipę nie głosowałem.

    witrak()