  • Data: 2004-10-23 21:52:41
    Temat: Raty -2,18% :)) [BYŁORe: Raty 0% - gdzie?]
    Od: "Dawid Świtała" <n...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy w którejś sieci AGD oferowane są obecnie raty 0%?
    > W Media Markcie Lukas ma teraz oprocentowanie dwucyfrowe. Słyszałem jakieś
    > reklamy Euro RTV AGD z kredytem 0%, ale nie wiem czy to dalej aktualne i
    > czy nie ma jakichś ukrytych opłat (nie mam w pobliżu takiego sklepu żeby
    > sprawdzić).
    > Chodzi o sklepy na Górnym Śląsku.

    Jak kupowałem fona domowego to w Eurortvagd Poznań zapodałem
    sobie kredyt /poprzez GE Capital Bank/ 10* 1/10 ceny towara.
    Przeczytałem od deski do deski umowe i nie znalazłem haczyka ;)
    Fon = 459 zł
    Kredyt 10*45,90 zł
    Po zafonowaniu na GE Linię do Gdańska dowiedziałem się że zgodnie
    z zarządzeniem ich prezesa kredyt jest spłacony jeli na rachunku
    kredytowym występuje saldo od -10,00 zł do +10,00 zł :).
    Łopatologicznie myśląc /z czysta premedytacją/ zapodałem ostatnią
    ratę niższą o 9,99 pln :)
    459 / 449,01 = 0,978 co daje że dopłacili mi do kredytu 2,18% :)

    Wnioski
    jeden - zachowanie niegodne naśladowania :)
    dwa - przy kredycie np 100zł na 10 m-cy masz -9,99 %
    trzy - uwazne czytanie umowy ze zrozumieniem, kluczem
    do zrozumienia podstępnych zamysłów instytucji kredytujących :)

    --
    Pzdr
    Dawidek