  • Data: 2004-10-24 15:44:37
    Temat: Re: Raty -2,18% :)) [BYŁORe: Raty 0% - gdzie?]
    Od: "Piotr" <(nospam)pioz@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > z regulaminu kredytów mieszkaniowych w lukas banku:
    > par41 [całkowita spłata zadłużenia] pkt2:
    >
    > "karedytobiorca i bank uznają, że kredyt uważa się za całkowicie spłacony
    > również w przypadku, gdy kwota należna bankowi lub kredytobiorcy z tytułu
    > umowy kredytu jest mniejsza niż pięciokrotność opłaty za list polecony."

    Taki zapis był również w mojej umowie kredytu rtv. Jednakże pisze się tam
    również, że ta pięciokrotność nie może być przekroczona "w chwili
    rozliczenia kredytu". Pytanie kiedy jest ta "wiekopomna chwila".
    Zakładając, że z premedytacją niedopłaciliśmy jakiejś kwoty a rozliczenie
    przeciąga się to kwota powiększona o karne odsetki może nam tą
    "pieciokrotność" przekroczyć.