  • Data: 2009-02-10 10:40:16
    Temat: Re:
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > dostałem dzisiaj ulotkę dot. lokaty 8% na 5 m-cy w GB + "prezent" od
    > banku....
    >
    > wraz z lokatą należy otworzyć również konto e-Getin
    >
    > najciekawszy jest jednak zapis pisany drobnym drukiem:
    > "Przy braku utrzymania średniego salda na koncie ROR e-GETIN w wysokości
    > min. 1000 zł w okresie od dnia założenia lokaty włącznie do dnia
    > poprzedzającego o 14 dni kalendarzowych datę końca umowy lokaty,
    > pobierana jest prowizja w wysokości 1% wartości kapitału lokaty w ciężar
    > rachunku ROR e-GETIN w terminie przekazywania odsetek z lokaty (prowizja
> [...]

    ..które to "8%", przy lokacie 1000 zł w rzeczywistości jest lokatą 4% brutto (!)
    To już nawet moherowy PKObp (bank dla emerytów i niezaradnych) oferuje więcej
    (5% na koncie oszczędnościowym bez dodatkowych obciążeń karnych).

    W zachwyt można wpaść czytając ofertę: "Dlaczego warto? Konto ROR w pakiecie
    e-GETIN w prezencie..." ;)