eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2010-08-29 16:52:05
    Temat: Re:
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 28 Aug 2010 21:13:56 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
    > Na sprawności terminala nie da się oszczędzić, bo terminal jest
    > własnością Polcardu. Jak nie działa, to Polcard ma naprawić i już. Albo
    > wymienić na nowy. Naprawa terminala nic nie kosztuje sprzedawcę.

    Hm, okoliczny restaurator kiedys przylazl z terminalem rozkreconym i
    marudzil, ze go kasuja jak za zboze za przyjazd serwisanta. Nie wiem
    tylko czy go polcard obsluguje, czy ktos inny, musze sprawdzic przy
    okazji.

    Jestes pewien tej darmowej naprawy? Jesli tak, czy to Polcard jest
    wyjatkiem, czy tez u wiekszosci jest free?

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1