eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2010-08-29 18:51:54
    Temat: Re:
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Michal Tyrala pisze:

    >> Na sprawności terminala nie da się oszczędzić, bo terminal jest
    >> własnością Polcardu. Jak nie działa, to Polcard ma naprawić i już. Albo
    >> wymienić na nowy. Naprawa terminala nic nie kosztuje sprzedawcę.

    > Hm, okoliczny restaurator kiedys przylazl z terminalem rozkreconym i

    No jak rozkręcił, to go pewnie za naruszenie plomb policzyli...

    > marudzil, ze go kasuja jak za zboze za przyjazd serwisanta. Nie wiem
    > tylko czy go polcard obsluguje, czy ktos inny, musze sprawdzic przy
    > okazji.
    >
    > Jestes pewien tej darmowej naprawy? Jesli tak, czy to Polcard jest
    > wyjatkiem, czy tez u wiekszosci jest free?

    Nie wiem jak u innych, ale ja mam terminal Polcardu i obsługa serwisowa
    (łącznie z dostawami papieru w rolkach...) jest za darmo. Co zresztą w
    tym dziwnego? Przecież terminal jest własnością Polcardu - i jak się
    zepsuł, to... no zepsuł się ich własny sprzęt. I mają go naprawić. I tak
    za najem terminala liczą jak za zboże, więc mają z czego dokładać...

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1