  • Data: 2009-08-31 10:22:32
    Temat: Re:
    Od: "Wojtek X" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Takie mialo byc scenario: "Spece" typu Bernanke, ktory w 2008 roku przed
    > krachem bankowym w USA mowil, ze system bankowy jest silny jak nigdy
    > wczesniej - oglosza, ze kryzys za nami i wtedy rozpocznie sie szeroki zjazd
    > typowy dla fali C Elliott'a. Statystyki pokazuja, ze ulica wchodzi w akcje.

    Politycy zawsze ogłaszają, że "najgorsze za nami", kiedy najgorsze się dopiero
    rozpoczyna. Patrząc na prognozę długoterminową dla Dow Jones nie jesteśmy
    nawet w połowie Doliny Cierpienia. Hossa zacznie się dopiero wtedy, kiedy już
    nikt nie będzie chciał słyszeć o akcjach. Pod koniec 2016 roku będzie
    odwrotnie - wszyscy będą chcieli je mieć. Tak było zawsze i tak będzie do
    końca świata.

    Załączony wykres oparłem na parametrach modelu, podanego przez Nicholasa
    Savino. Testowałem go na danych historycznych, dawał zadziwiająco dobre
    wskazania. Podałem zakres danych do 1992 roku, a model przewidział krach
    "dot-comów" w 2000 roku i krach "suprime" w 2007 roku! Model jest oparty na
    cyklu Słońca:

    http://www.astrobiznes.pl/prognozy/Dow-2017.gif