  • 1. Data: 2009-08-26 06:32:29
    Temat: "korekta, ktora wszyscy pomyla z nowa hossa"
    Od: " K" <k...@N...gazeta.pl>

    Szacun Dieter
    Ja stoje z boku co prawda, bo chcialem odpoczac.
    BTW moglbys wkleic jeszcze raz prognoze?

    pzdr

  • 2. Data: 2009-08-26 07:53:39
    Temat: Re: "korekta, ktora wszyscy pomyla z nowa hossa"
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Takie mialo byc scenario: "Spece" typu Bernanke, ktory w 2008 roku przed
    krachem bankowym w USA mowil, ze system bankowy jest silny jak nigdy
    wczesniej - oglosza, ze kryzys za nami i wtedy rozpocznie sie szeroki zjazd
    typowy dla fali C Elliott'a. Statystyki pokazuja, ze ulica wchodzi w akcje.
    W ubieglym roku pisalem z reszta, ze up potrwa do wrzesnia. Szkoda jednak,
    ze forecast dla usd nie wypelnil sie do konca.

    D.

  • 3. Data: 2009-08-26 08:36:09
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > akcje. W ubieglym roku pisalem z reszta, ze up potrwa do wrzesnia. Szkoda
    > jednak, ze forecast dla usd nie wypelnil sie do konca.

    IMO to była (1).
    Zresztą niewielka różnica bo czy (2) czy C to rzeź podobna.

  • 4. Data: 2009-08-26 08:36:39
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    tzn nie "była" tylko "jeszcze jest"

  • 5. Data: 2009-08-26 08:40:58
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    Moze poczekajmy do tego wrzesnia (chociaz ja to pamietam, ze to miala byc
    pozna jesien gdzie wspominal, ze bedzie gorzej niz w 2008 roku jesienia), bo
    poki co to kto w niego wierzyl to tylko stracil....

  • 6. Data: 2009-08-26 08:45:10
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    Znalazlem !

    5.01. 2009 dolek -;)))))
    11.09.2009 top (zobaczymy)
    26.12.2009 dolek
    29.10.2010 Koniec i znowu wielka bessa....

    To zweryfikujemy te daty...-;))
    Jedna 5.01 zostala juz zweryfikowana...Kto wtedy zainwestowal w gwiazdy
    stracil z 20%....-;))))

  • 7. Data: 2009-08-26 08:51:30
    Od: Hubert <n...@...pl>

    Virck wrote:
    > Jedna 5.01 zostala juz zweryfikowana...Kto wtedy zainwestowal w gwiazdy
    > stracil z 20%....-;))))

    Jak Ci to wyszło? Wtedy poziom fw20 wynosił 1880.

  • 8. Data: 2009-08-26 09:09:51
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    "Hubert" <n...@...pl> wrote in message

    > Jak Ci to wyszło? Wtedy poziom fw20 wynosił 1880.

    I zwalil sie jeszcze do 14XX....Wiec tak lagodnie wyszlo minus 20%....

  • 9. Data: 2009-08-26 09:14:17
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Jak Ci to wyszło? Wtedy poziom fw20 wynosił 1880.

    Czy mam przez to rozumiec, ze Ty nie przejmujesz sie strata na jednym
    kontrakcie ponad 600 punktow i mimo takiego obsuniecia trzymasz pozycje
    liczac na odrobienie strat i zysk?

    Pozdrawiam

    Darek

  • 10. Data: 2009-08-26 09:18:22
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > I zwalil sie jeszcze do 14XX....Wiec tak lagodnie wyszlo minus 20%....

    Biorac pod uwage, ze FW20 jest instrumentem lewarowanym to moze byc
    prawie -100%.

    Pozdrawiam

    Darek