eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki10 maja WROCŁAW godzina 18 ulica Świdnicka - Smoleńsk pamiętamyRe: 10 maja WROCŁAW godzina 18 ulica Świdnicka - Smoleńsk pamiętamy
  • Data: 2010-05-09 17:04:12
    Temat: Re: 10 maja WROCŁAW godzina 18 ulica Świdnicka - Smoleńsk pamiętamy
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> writes:

    > Polataj tam lub porozmawiaj z tymi, którzy tam latali. :)

    Masz na mysli spalone zarowki (majace sens wylacznie w nocy) itp? A co
    to mialoby zmienic? Przeciez oni nie mieli szansy nawet zobaczyc w ogole
    pasa. BTW zdaje sie ze w swoim "terrain following" zeszli ponizej
    wysokosci pasa? To jak chcieli go zobaczyc, od spodu? (Domyslam sie ze
    nie byli tego swiadomi).

    > Pilot rozważa:
    >
    > -- utrata pracy
    > -- utrata pracy w następstwie utrty życia

    Tyle ze doswiadczony pilot wie, ze prawdopodobienstwo #2 w wysokosci 1%
    jest zdecydowanie zbyt duze. Inny pilot moze zaakceptowac 10%, bo mu sie
    wydaje, ze wypelnienie misji jest najwazniejszym celem oficera, i w
    koncu to "tylko" 10%.

    > Raczej nie. IMO zamierzali pokazać Kaczyńskim, że lądowanie jest
    > niemożliwe.

    Nie wiem jak chcialbys pokazac to pasazerom - przeciez oni nie sa
    w stanie tego ocenic zadnym sposobem. Jestem przekonany, ze piloci
    chcieli wyladowac, wiedzac o ryzyku (szacowanym przez nich na znaczaco
    nizsze niz 50% moim zdaniem).

    > Jest piąta nad ranem -- dla mnie niemal początek nocy,
    > ale chyba nie ja źle się czuję. (źle --> sennie)

    ? Ile by jechali z Minska lub z Moskwy? I czym dokladnie?
    --
    Krzysztof Halasa