eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki10 maja WROCŁAW godzina 18 ulica Świdnicka - Smoleńsk pamiętamyRe: 10 maja WROCŁAW godzina 18 ulica Świdnicka - Smoleńsk pamiętamy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 10 maja WROCŁAW godzina 18 ulica Świdnicka - Smoleńsk pamiętamy
    Date: Sun, 09 May 2010 19:04:12 +0200
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 43
    Message-ID: <m...@i...localdomain>
    References: <e...@q...googlegroups.com>
    <hs2mdv$i9r$1@inews.gazeta.pl> <m...@i...localdomain>
    <hs591u$f26$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: khc.piap.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1273424653 20041 195.187.100.11 (9 May 2010 17:04:13 GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 9 May 2010 17:04:13 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:eBZAI3Is0NayC/OqM6GNOY1CZBU=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:526799
    [ ukryj nagłówki ]

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> writes:

    >> Przeciez juz pisalem, ze stan tego lotniska nie mial zadnego znaczenia,
    >> tam nie bylo precyzyjnych pomocy nawigacyjnych. Dokladnie tak samo
    >> byloby na kazdym innym lotnisku, na ktorym nie ma ILS (i gdzie nie
    >> ma podejsc WAAS).
    >
    > Polataj tam lub porozmawiaj z tymi, którzy tam latali. :)

    Masz na mysli spalone zarowki (majace sens wylacznie w nocy) itp? A co
    to mialoby zmienic? Przeciez oni nie mieli szansy nawet zobaczyc w ogole
    pasa. BTW zdaje sie ze w swoim "terrain following" zeszli ponizej
    wysokosci pasa? To jak chcieli go zobaczyc, od spodu? (Domyslam sie ze
    nie byli tego swiadomi).

    > Pilot rozważa:
    >
    > -- utrata pracy
    > -- utrata pracy w następstwie utrty życia

    Tyle ze doswiadczony pilot wie, ze prawdopodobienstwo #2 w wysokosci 1%
    jest zdecydowanie zbyt duze. Inny pilot moze zaakceptowac 10%, bo mu sie
    wydaje, ze wypelnienie misji jest najwazniejszym celem oficera, i w
    koncu to "tylko" 10%.

    > Raczej nie. IMO zamierzali pokazać Kaczyńskim, że lądowanie jest
    > niemożliwe.

    Nie wiem jak chcialbys pokazac to pasazerom - przeciez oni nie sa
    w stanie tego ocenic zadnym sposobem. Jestem przekonany, ze piloci
    chcieli wyladowac, wiedzac o ryzyku (szacowanym przez nich na znaczaco
    nizsze niz 50% moim zdaniem).

    >>> lecz powinni byli lądować w Mińsku lub w Moskwie.
    >
    >> Tylko po co? Rownie dobrze, a moze lepiej - w Warszawie. Nie wiem jak z paliwem.
    >
    > Jest piąta nad ranem -- dla mnie niemal początek nocy,
    > ale chyba nie ja źle się czuję. (źle --> sennie)

    ? Ile by jechali z Minska lub z Moskwy? I czym dokladnie?
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1