  • Data: 2010-04-14 19:45:13
    Temat: Re: 100% wykorzystania limitu kk
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mylisz limit miesieczny od limitu karty (ogólnego), jak wykorzystasz cały
    > limit karty to kazda spłata powoduje zwiekszego limitu, przy czym w
    > pierwszej kolejnosci spłata idzie na odsetki, moze wiec faktyczne zadluzenie
    > wyjsc ciut wiecej niz dostepny limit.

    wygląda to tak, że przykładowo wykorzystanie limitu 5.000 zł = cały
    limit, mogę poczekać do 23.04
    spłacić całość zgodnie z wyciągiem i skorzystać z GP, mogę również
    wpłacić całą (lub część) kwotę już dzisiaj i od jutra korzystać z karty

    tym sposobem, wykorzystując i spłacając limit w wysokości np. 5kzł mogę
    w jednym miesiącu wyrobić limit (15kzł rocznie) zwalniający z opłaty

    --
    pozdrawiam
    RobertS