  • Data: 2010-03-30 13:11:02
    Temat: Re: 100 zł za konto BZWBK - co o tym myslicie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Clegan" 0...@g...goo
    glegroups.com

    > W obliczu stówy to mała sprawa. Gorzej, jeśli stówy nie dadzą, ale IMO dadzą. :)
    > Na razie dali dużą stówę... ;)

    : Nie w tym rzecz - płacenie za kartę której się nie dostało to raczej
    : nie ma za wiele sensu.

    A zakładanie konta na 3 miesiące, aby dostać stówę -- ma sens?
    Gdzie użyjesz tej karty? Dla mnie to niemal paranoja -- najpierw
    chwyta się klientów, łamiąc stówami progi nadziei, a później się
    traci tychże niskim oprocentowaniem i wysokimi prowizjami. :)

    Z mieszanymi uczuciami zakładam takie konta, aby jeść wiśnie,
    ale deszcz nie ma skrupułów, gdy padając, zalewa podłogę pod
    dziurawym dachem. Akurat te stówki przybędą w czasie moich
    imienin -- uznam je za dar od Boga. :)

    -=-

    BTW... WBK zgarnia w tych dniach niezły szmal...
    Może właściciel zgarnie szmal (po tysiączku) i ucieknie?... ;)
    (na Białoruś na przykład)

    -=-

    Moje już doszły. :)

    --